Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

EVANGALIST MENYAMAR UNTUK SESATKAN UMAT ISLAM!!!

SEMUT HITAM
EVANGALIST MENYAMAR UNTUK SESATKAN UMAT ISLAM!!!
Sekadar Hiasan
Tindakan penyebar dakyah Kristian yang menyamar seperti orang Muslim untuk mempengaruhi umat Islam di negara ini supaya mengikut agama mereka boleh disifatkan sebagai satu strategi yang  jahat.

Bercakap mengenai tindakan seumpama itu, pendakwah bebas Prof Dr Mohd Ridhuan Tee berkata perkara ini sebenarnya sudah lama berlaku, namun mereka tetap cuba untuk menafikan.
“Dahulu bila saya kata kita perlu menyamar untuk masuk gereja, saya dikutuk hebat oleh ultra kiasu. Sekarang mereka sendiri yang menyamar jadi orang Islam, nampak tak hipokritnya mereka ini,” katanya ketika dihubungi Ismaweb hari ini.
Semalam, Ketua Penolong Pengarah Bahagian Ancaman Ekstremis Sosial mendedahkan, bahawa terdapat pendakyah Kristian menyembunyikan identiti mereka untuk mengelirukan umat Islam.

Malahan terdapat juga sekolah - sekolah tadika diberi nama seolah - olah ianya kelihatan seperti Islam, tetapi secara realitinya bertujuan untuk menyebarkan dakyah Kristianisasi kepada murid.
“Banyak modus operandi yang mereka gunakan contohnya memberi makanan, bantuan khidmat bencana alam, bantuan mulakan perniagaan, kewangan, sukan dan pendidikan percuma.“Sekarang pun banyak tadika yang wujud adalah sumbangan daripada gereja untuk mereka sebarkan dakyah Kristian kepada kanak-kanak,” kata Datuk Awaluddin.
Selain daripada itu, Ustaz Ridhuan Tee juga turut menegaskan, tindakan sedemikian merupakan satu tindakan Hipokrit dan memperlihatkan mereka boleh pula lakukan perkara seperti itu.

Bila orang Islam menyamar masuk gereja untuk tengok bilangan orang Melayu yang dimurtadkan dan ambil tahu khutbah mereka yang hentam Islam, mereka kutuk. Padahal, mereka lebih hina dari itu, kutuk tetapi buat perkara yang sama!!!

PS: Perangai buruk puak - puak Evangalist ni sama teruk je dengan perangai Haramjadah yang ditonjolkan oleh pemimpin Melayu DAPigs yang menghina Islam tapi takut nak mengaku!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.