Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KALI PERTAMA MAHFUZ BEAN TUNJUK BIJAK!!!

SEMUT HITAM
KALI PERTAMA MAHFUZ BEAN TUNJUK BIJAK!!!
Wah!!! Boleh dikatakan, inilah kali pertama puak - puak Pakatan Haprak tu diperlekehkan oleh Si Mahfuz Bean secara terang - terangan didalam satu kenyataan media yang dikeluarkan hari ini.

Walaupun Si Mahfuz Bean tu selama hari ini dianggap hanya setakat 'LULUS SRP' je, tapi kali ini dia berjaya menunjukkan yang 'Lebih Bijak' dari orang lain dikalangan Pakatan Haprak tu.

Hari ini, Si Mahfuz Bean tu menyelar tindakan ahli pemimpin pembangkang dengan mendakwa mereka gemar untuk menyampaikan maklumat yang tidak tepat dan bercanggah dengan fakta.

Terutama sekali berhubung isu-isu yang dibahaskan di Parlimen tempoh hari. Merek lebih gemar mengeluarkan kenyataan berbentuk pendapat tanpa melakukan apa-apa penyelidikan terlebih dahulu.

Malah Si Si Mahfuz tu berpesan kepada ahli parlimen pembangkang supaya adalah lebih afdal jika mereka duduk diam dan bersikap lebih terbuka agar rakyat tidak celaru dengan mesej celaru mereka itu.
"Apa yang penting dalam Parlimen. Pembangkang harus memberi mesej yang betul dan tepat kepada rakyat. Pembangkang hari ini telah memberikan mesej yang bercelaru kepada rakyat.“Ini tak mustahil akan menyebabkan rakyat give up dengan politik parti-parti pembangkang khususnya... untuk pilihan raya umum akan datang," katanya.
Sementara itu, Mahfuz juga turut melahirkan rasa kekecewaan terhadap kepimpinan parti pembangkang kerana dilihat asyik berperang sesama sendiri daripada musuh sebenar mereka iaitu UMNO. 

Hal ini, kata Si Mahfuz Bean membuktikan bahawa kepimpinan dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu dilihat semakin lemah dan terumbang ambing oleh rakyat diperingkat bawahan.
"Rakyat yang harap pembangkang ambil alih Putrajaya tak mahu melihat pertembungan sama sendiri, sudah tentu mereka lihat BN juga akan menang,” tegas Mahfuz seperti yang dilaporkan UtaraNews.
Tapi malangnya, Si Mahfuz Bean tu baru hari ni sedar yang puak - puak Pakatan Haprak tu suka memberikan maklumat yang tidak tepat yang hanya sekadar mengelirukan rakyat semata - mata.

Padahal, sejak dari dulu lagi puak - puak Pakatan Haprak tu dok buat benda yang sama. Tapi tak pernah pulak Si Mahfuz Bean tu nak akuinya secara terbuka. Mungkin Si Mahfuz Bean tu dah muak diperbodohkan oleh orang lain sebab taraf pendidikan dia kot!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.