Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KESIAN! NURUL IZZAH DIKELILINGI "BERUK" BELAKA!!!

SEMUT HITAM
KESIAN! NURUL IZZAH DIKELILINGI "BERUK" BELAKA!!!
Aduhai!!! Kesian betul tengok Si Nurul Izzah ni. Kenapa dia seringkali dikelilingi oleh mereka yang hanya setakat berfikir dengan Kepala Lutut dan suka memberikan alasan bertaraf Longkang?

Mungkin inilah contoh yang paling tepat bila kita kata; 'Kalau nak bijak, berkawan la dengan orang pandai. Kalau berkawan dengan orang bodoh, kita pun jadi bodoh juga'.

Jadi tak heran la kenapa Si Nurul Izzah tu dikelilingi oleh mereka yang mempunyai mentaliti yang mampu mengalahkan budak - budak sekolah tadika bila cuba nak membela dia.

Jika sebelum ini, Si Tipah Koyak tu tampil dengan alasan Longkang, menyamakan perjumpaan Si Nurul Izzah tu dan Puteri Kiram tu dengan pertemuan Datuk Seri Najib dengan Presiden Israel.
Mungkin Si Tipah Koyak tu terlalu banyak sangat minum Ketum sampai tahap dia tak boleh nak membezakan diantara 'perjumpaan' dan 'pertembungan'. Benda semudah itu pun dia tak boleh nak bezakan.

Kali ini, tampil Si Anak DAPigs ni pulak bagi alasan yang sama sekaligus membuktikan yang puak - puak Pakatan Haprak ni semuanya memang suka berfikir menggunakan Kepala Lutut belaka.
"Saya nampak seperti biasa, ia satu tindakan yang 'double standard' di mana saya rasa ada juga gambar Datuk Seri Najib dengan orang-orang tertentu tapi kenapa YB Izzah kena, Datuk Seri Najib tidak?," katanya kepada Sinar Online ketika ditemui pada Kongres Kebangsaan Dapsy 2015, di sini, hari ini.
Hakikatnya, pertembungan diantara Perdana Menteri dan Presiden Israel tu berlaku macam kita nak tunggu bas. Kita nak ke Johor, manakala seorang lagi penumpang nak menghala ke Perlis.

Kebetulan kita tunggu di perhentian bas yang sama. Itu dinamakan 'Pertembungan' yang tidak dirancang oleh sesiapa. Tapi, lain pulak dengan situasi Si Nurul Izzah dan Puteri Kiram tu.

Perjumpaan mereka memang sudah diatur dan dijadualkan bagi satu tujuan, "Membebaskan Si Ketua Penipu" tu dari hukuman penjara kerana meliwar bekas pembantu peribadi dia. 

Perkara itu telah dijelaskan oleh pelbagai pihak dari kalangan puak - puak Pakatan Haprak tu sendiri. Maka, perjumpaan diantara Si Nurul Izzah dan Jacel Kiram tu telah dirancang awal - awal.

Takkan itupun masih ada lagi pihak yang nak menggunakan alasan Longkabg sebagai mekanisme untuk menjustifikasikan tindakan Si Nurul Izzah tu? Adakah mereka semua ni Terlalu BODOH?

Kalau ye pun diorang ni dah takde alasan lain bagi 'Menegakkan Benang Basah' Si Nurul Izzah tu, jangan sampai diorang anggap seluruh rakyat Malaysia ni pun sama BODOH macam diorang!!! Rakyat Malaysia ni bukannya macam Pencacai Pakatan Haprak tu!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.