Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LEMBU PUN TAU MALU!!!

SEMUT HITAM
LEMBU PUN TAU MALU!!!
Tapi orang macam Si Ketua Penipu dan anak beranak dia ni lain pulak. Diorang ni memang jenis takde kemaluan pada diri mereka sendiri. Benda yang tak betul pun diorang tetap kata betul jugak.

Walhal, jangan kata Lembu, bahkan semua haiwan pun TOLAK perlakuan seks diluar tabiie. Binatang pun tau seks sesama jenis tu HARAM. Jadi, kenapa manusia nak buat jugak?

Tambah memalukan bila ada pulak pihak yang kata perlakuan yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu tak salah. Kalau yang cakap tu dari kalangan orang - orang kafir, kita boleh terima lagi.

Tapi ini dikalangan orang Islam macam keluarga Si Ketua Penipu tu sendiri. Siap jaja pulak cerita tu ke seluruh dunia hanya semata - mata kerana nak meraih sokongan Simpati Murahan.

Kononnya diorang mendakwa pemenjaraan Si Ketua Penipu tu selama 5 tahun adalah satu tindakan yang tidak wajar dan sekaligus mendakwa Si Ketua Penipu tu sebagai 'Tahanan Politik'.

Maka diorang cari la sekutu - sekutu yang sealiran dengan mereka seperti Presiden Amerika Syarikat supaya mendesak agar Kerajaan Malaysia mengiktiraf golongan LGBT termasuk Kaki Peliwat ni.

Dan bukan setakat itu sahaja. Malah keluarga Si Ketua Penipu tu juga sanggup menjaja 'Air Mata Buaya' diorang untuk mendapatkan sokongan Simpati Murahan dari pihak Musuh Negara!!!

Bak kata seorang wartawan dari Sinar Harian dalam artikel yang disiarkan hari ini, "Sebodoh-bodoh lembu, dan segarang-garang singa pun tidak sanggup berasmara sesama jantina."

Sedangkan hakikatnya, Si Ketua Penipu tu telah diadili melalui sistem perundangan Negara, dibicarakan didalam mahkamah dan dibuktikan dengan kesaksian bahawa dia telah Meliwat!!!

Perkara itu juga turut diakui oleh bukan seorang, tapi DUA ORANG PEGUAM yang mewakili Si Ketua Penipu tu sendiri. Takkan itu pun diorang masih tak boleh nak terima lagi?

Mereka sendiri mengakui bahawa perlakuan Liwat diantara Si Ketua Penipu tu dengan Bekas Pembantu Peribadi dia berlaku. Maka sebab itulah Si Ketua Penipu tu dijatuhkan hukuman penjara.

Jadi, kenapa keluarga Si Ketua Penipu tu masih lagi nak menjaja cerita dan berkempen untuk membebaskan dia? Kenapa diorang masih tak boleh terima yang dia merupakan seorang banduan? Adakah keluarga Si Ketua Penipu tu pun lagi BODOH dari Lembu???

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.