Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAK SELAMATKAN ANAK, RAKYAT JADI MANGSA!!!

SEMUT HITAM
NAK SELAMATKAN ANAK, RAKYAT JADI MANGSA!!!
Inilah bagusnya perangai Haramjadah puak - puak Pakatan Haprak ni. Diorang ni apa benda pun sudah pasti akan mempergunakan orang lain demi kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri.

Dan kebiasaannya, rakyat jugak yang menjadi mangsa pencabulan diorang. Rakyat jugak yang terpaksa menanggung beban. Padahal, semua tu hanya untuk kepentingan diri diorang sendiri je.

Suami yang GAGAL mengawal keghairahan nafsu, rakyat jugak yang terpaksa tanggung. Suami yang MELIWAT bekas pembantu peribadi, rakyat jugak yang dibebankan. Sekarang anak pulak.

Dek kerana Si Nurul Izzah tu sendiri yang tak tau nak menjaga kemaluan diri dia sendiri, rakyat jugak yang dijadikan mangsa. Rakyat jugak yang dipergunakan untuk kepentingan diri mereka.

Persoalannya, yang Si Nurul Izzah tu GATAL sangat pegi berjumpa dan bergambar bersama Puteri Kiram tu dengan niat nak menjaja kempen 'Air Mata Buaya' dia Siapa Suruh???

Dah sekarang ni, Si Wan Azizah tu terpaksa menggelupor nak menghasut pemimpin - pemimpin Barisan Nasional dari Sabah dan Sarawak menjadi 'Pengkhianat' macam diorang.

Alasan yang diberikan oleh Si Wan Azizah, semua tu perlu dibuat bagi memperjuangkan hak rakyat. Kan, dah tak pasal - pasal je rakyat jugak yang dijadikan sebagai "Mangsa Politik" dia?
"Janganlah lepaskan peluang untuk menjuarakan hasrat rakyat dengan benar dan peluang membangunkan potensi terpendam mampu menjadi kenyataan jika 47 Anggota Parlimen Sabah dan Sarawak keluar BN dan tubuhkan satu gagasan baharu," katanya ketika menyampaikan ucapan dasar Presiden PKR pada Kongres Nasional Tahunan Ke-11 parti itu, di sini Sabtu.
Walhal, Si Wan Azizah tu sebenarnya nak memperjuangkan nasib malang anak dia yang sebelum ini di-HARAM-kan dari memasuki Negeri Sabah. Itu je tujuan Si Wan Azizah tu.

Tapi, dek kerana dia nak menghalalkan cara, maka terpaksa la dia bagi alasan KONONnya dia buat semua tu untuk rakyat sedangkan HAKIKATnya, SI Wan Azizah tu setakat nak menjaga kepentingan Politik Peribadi keluarga dia je. Bukannya untuk rakyat!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.