Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PBB MAHU PELIWAT DIBEBASKAN???

SEMUT HITAM
PBB MAHU PELIWAT DIBEBASKAN???
Fuh!!! Hebat Si Nurul Izzah ni menjaja 'Air Mata Buaya' dia sehingga ke luar Negara sampai Tahap Pertubuhan Bangsa - Bangsa Bersatu pun boleh senang - senang kena tipu dengan dia.

Kiranya, Si Nurul Izzah ni bukan la calang - calang orangnya. Bukan setakat dalam Malaysia je yang dia mampu kencing orang merata - rata. Tapi sampai ke tahap masyarakat dunia pun dia boleh tipu.

Apa boleh buat. Anak Si Ketua Penipu la katakan. Memang perangai dan sifat Penipu tu ada dalam darah daging dia. Kalau tidak, takkan dia boleh jadi Ahli Parlimen dengan cara yang sama.

Kali ini, putar belit yang dimainkan oleh Si Nurul Izzah tu sudah menampakkan hasil apabila dia mendakwa Pertubuhan Bangsa - Bangsa Bersatu tu juga turut mendesak agar Si Ketua Penipu tu dibebaskan.

Tapi, itu apa yang Si Nurul Izzah tu kata dan belum tentu apa yang diperkatakan tu semuanya betul belaka. Maklum la. Kita bercakap sekarang ni tentang anak kepada Si Ketua Penipu tu.

Belum pasti sama ada benar atau tidak dakwaan yang dibuat. Malah surat dari PBB tu pun belum dapat dipastikan sebab Si Nurul Izzah tu sendiri kata dia akan mendedahkannya kemudian.
"Saya amat bersyukur dengan gesaan PBB kepada kerajaan untuk membebaskan Anwar. Pendirian tegas sebegini bersolidariti bersama-sama Anwar menghantar mesej jelas kepada perdana menteri dan memastikan kemerosotan hak-hak asasi manusia yang berlaku di bawah kepimpinan beliau tidak diabaikan dunia," katanya pada sidang media di lobi Parlimen, hari ini.
Dari satu sudut, nampak sangat la yang Si Nurul Izzah tu cuba nak mengelirukan rakyat. Dan jika benar sekali pun dakwaan yang dibuat, nampak sangat la PBB tu semuanya BODOH belaka.

Senang betul diorang kena tipu dengan anak kepada Si Ketua Penipu tu yang selama ini menjaja cerita KONONnya Si Ketua Penipu tu disumbat dalam penjara sebagai Tahanan Politik.

Walhal, Si Ketua Penipu tu meringkuk dalam penjara sebab dia didapati bersalah kerana MELIWAT Bekas Pembantu Peribadi dia sendiri dan telah dibicarakan didalam mahkamah.

Jadi, takkan pulak PBB nak Malaysia membebaskan seorang Penjenayah macam Si Ketua Penipu tu? Adakah mereka sekarang dah mengiktiraf Peliwat dan mahu Malaysia menghalalkan Liwat seperti mana mereka menghalalkan kekejaman Rejim Zionis terhadap Palestine!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.