Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAFIZI DAKWA NIK NAZMI MAIN WAYANG???

SEMUT HITAM
RAFIZI DAKWA NIK NAZMI MAIN WAYANG???
Heh! Pelik betul tindakan yang dilakukan oleh Si Rafizi ni. Kalau kita baca kenyataan dia pun memang nampak sangat macam ada benda yang cuba disembunyikan dari pengetahuan umum.

Dari kenyataan yang dibuat semalam, Si Rafizi tu seolah - olah nak mendakwa KONONnya ada pihak yang sengaja nak mensensasikan isu berkaitan Usul Tidak Percaya terhadap Ketua AMK tu.

Kata Si Rafizi, selaku Setiausaha Agung parti, pihak dia masih tidak menerima sebarang usul atau pun laporan berkaitan isu tersebut. Maka sebab itu dia membuat kesimpulan sedemikian.
"Saya belum dapat laporan sebab saya hanya dapat tahu sedikit yang dilaporkan dalam televisyen. Itu berbentuk sensasi, kerana ia bukan dari sumber rasmi parti. Saya minta laporan daripada AMK tentang perkembangan terkini. 
"Esok Kongres PKR, dan Jawatankuasa Usul sudah tentu akan berbincang terlebih dahulu. Jika betul ada usul sedemikian akan dibawa ke persidangan Kongres AMK, parti akan dimaklumkan lebih awal," katanya ketika ditemui media, petang tadi.
Sebelum ini timbul tekanan dari ahli diperingkat akar umbi terhadap Nik Nazmi menerusi usul undi tidak percaya dalam Kongres PKR Nasional yang akan diadakan pada hujung minggu ini.

Memetik sumber, katanya salah satu cabang AMK di Kedah telah memfailkan borang berkenaan usul itu yang mendakwa Nik Nazmi tidak berkemampuan untuk memimpin sayap parti itu.

Persoalannya, siapa pihak yang nak mensensasikan isu tersebut dan apa tujuanya? Adakah Si Rafizi tu nak tuduh orang luar yang sengaja membangkitkan isu tersebut? Atau, dia cuba nak sembunyikan sesuatu?

Laporan Merosakkini
Hakikatnya perkara itu yang perlu dijelaskan oleh Si Rafizi tu secara terbuka. Jangan pulak Si Rafizi tu cuba nak memperlekehkan kemampuan rakyat dengan hanya membuat dakwaan sedemikian.

Adakah Si Rafizi tu ingat rakyat Malaysia lupa apa yang pernah berlaku sebelum ini dimana Si Nik Nazmi tu pernah diboikot oleh barisan Exco dia sendiri apabila berdiri untuk memberikan ucapan?

Nah! Itu membuktikan bahawa memang ada dikalangan pemimpin AMK tu sendiri yang tak 'sebulu' dengan Si Nik Nazmi dan perkara itu tidak boleh dinafikan oleh Si Rafizi dengan begitu sahaja. Jangan Si Rafizi tu cuba nak TIPU diri dia sendiri pulak!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.