Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SEMPOI JE ANAK NIK AZIZ NI PERLI KHALID SAMAD!!!

SEMUT HITAM
SEMPOI JE ANAK NIK AZIZ NI PERLI KHALID SAMAD!!!
Tiada apa yang menarik,” kata Ketua Pemuda Pas Pusat, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz mengulas dakwaan Khalid Samad mengenai alasan rancangan DAP untuk bertanding lapan kerusi di Selangor.

Menurut Ahli Parlimen Pasir Mas Kelantan tu, jika Khalid mengatakan DAPigs bertanding disebabkan oleh kurang keyakinan dengan Pas, maka Pas juga bertindak dengan alasan yang sama.
“Pas pun akan bertanding di kawasan DAP dengan alasan sama. DAP bukan lagi rakan tahaluf Pas. Bahkan bagi Pas, DAP terbukti sebuah parti yang panas, yang bersifat memaksa.“Halau hudud masuk parlimen. Halau Pas dari Pakatan Rakyat (PR). Sekarang halau Pas dari kerajaan Selangor. Politik ‘Big Bos style Amerika’ ini orang tidak boleh pakai di Malaysia,” katanya kepada Sinar Harian hari ini.
Beliau diminta mengulas kenyataan Khalid yang menafikan tindakan DAPigs untuk bertanding di lapan kawasan di Selangor disebabkan oleh kurang keyakinan kepada rakan baru mereka iaitu Amanah.

Nik Abduh yang juga memberitahu, PAS juga tidak gentar dengan apa sahaja halangan yang sedang didepani kini malah parti itu turut sentiasa positif dengan polisi perjuangan sedia ada.
“Semakin hari Pas semakin positif di mata rakyat. Ini adalah hasil polisi sederhana yg dipraktikkan oleh Pas yang mengelak kepanasan politik yang tidak terkawal,”katanya.
Sebelum ini, DAPigs telah mengumumkan persiapan untuk meletakkan calon mereka dan bertanding di lapan kerusi DUN Selangor yang kini dipegang oleh PAS selepas Pilihan Raya Umum yang lalu.

Pengerusi DAPigs Selangor didakwa sebagai berkata, keputusan akan dimaklumkan kemudian selepas perbincangan mesyuarat Pakatan Harapan Selangor diadakan, sama ada DAP akan bertanding untuk semua kawasan tersebut ataupun beberapa daripadanya.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.