Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SUKA SANGAT DIA JADI "PENCUCI TAIK" PUAKA!!!

SEMUT HITAM
SUKA SANGAT DIA JADI "PENCUCI TAIK" PUAKA!!!
Heh! Tak sangka pulak ada orang yang sampai tahap sanggup berguling - guling atas tanah bila dapat jadi 'Pencuci Taik' kepada orang lain. Rupanya, ada juga orang yang jenis macam tu ye.

Jika dilihat dari satu sudut, tindakan DAPigs memilih Si Rafizi tu sebagai pengganti kepada Si Tony Puaka hanya membuktikan bahawa puak - puak Chauvanist tu ketandusan pemimpin.

Ianya juga menjelaskan kepada kita bahawa dikalangan puak - puak DAPigs tu takde yang mempunyai kemampuan untuk berdebat dalam isu yang selama hari ini dijaja kepada rakyat.

Waima anak Si Karpal Singh tu sendiri pun tak mempunyai kelayakan yang sewajarnya untuk berhadapan dengan Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB tu sendiri secara terbuka dikhalayak ramai.

Walaupun anak Si Karpal Singh tu petah berbicara dan berhujah tapi ternyata kemampuan mereka hanya setakat terbatas memutar-belitkan fakta dimahkamah sahaja. Tidak dipentas Kebenaran.

Malah Si Tokong DAPigs yang dibangga - banggakan sangat oleh puak - puak DAPigs tu pun kecut buah kerandut dan tak sanggup nak berhadapan dengan Arul Kanda secara terang - terangan.

Nak tak nak, terpaksa la puak - puak DAPigs tu mempergunakan Si Ahli Parlimen Pondan, Eh, Silap! Ahli Parlimen Pandan tu untuk 'mencuci taik' yang telah ditaburkan oleh Si Tony Puaka tu.

Dan yang herannya, Si Rafizi tu seolah - olah 'Gembira' untuk menggantikan tempat Si Tony Puaka tu. Mana tidaknya. Inilah peluang untuk dia menaikkan semula nama dia yang dah tercemar.

Seperti mana yang telah dijelaskan sebelum ini, memang wujud dikalangan pemimpin - pemimpin PKR tu yang tak sebulu dengan Si Rafizi tu dan usaha mereka untuk menggulingkan dia.

Walaupun Si Rafizi tu kini sudah menjawat jawatan sebagai Setiausaha Agung, namun masih ada dikalangan pimpinan PKR tu sendiri yang tak senang hati dengan Si Rafizi tu sendiri.

Tapi, nasib Si Rafizi tu baik sebab Presiden parti kurang kasih sayang. Maka dia anggap Si Rafizi tu sebagai anak dia sendiri. Dan perkara itu pernah didedahkan dalam mesyurat parti sebelum ini.

Maka kesimpulannya, Si Rafizi tu tak ubah seperti 'Orang Mengantuk Di Sorong Bantal' dan menganggap ianya peluang keemasan untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri. Bukannya dia nak menjaga kepentingan rakyat sangat pun!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.