Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WAN AZIZAH BANGGA KENA KUTUK???

SEMUT HITAM
WAN AZIZAH BANGGA KENA KUTUK???
Ish! Bodoh sangat ke Si Wan Azizah ni? Takkan la sampai tahap itu BEBALnya mentaliti Si Wan Azizah ni sehingga tak dapat nak membezakan diantara 'Sokongan' dan juga 'Sindiran'?

Takkan la Si Wan Azizah tu tak sedar, kenyataan yang dibuat oleh Si Khairuddin tu sebenarnya boleh dianggap satu sindiran terhadap kemampuan dia sebagai Ketua Pembangkang.

Terang - terangan Si Khairuddin tu kata, pihak Kerajaan perlu membebaskan Si Ketua Penipu tu agar dia dapat kembali memainkan peranan sebagai Ketua Pembangkang yang efektif.

Tambah Si Khairuddin tu lagi, Negara pada ketika ini memerlukan pembangkang yang efektif dan rasional bagi membangunkan Negara serta tidak hanya sekadar Retorik semata - mata.
Sudah tiba masanya untuk kita semua bersatu dan jangan buat retorik politik lagi tetapi harus ikhlas untuk membangunkan semula negara kita yang sedang berada diambang kejatuhan khususnya dari perspektif politik dan ekonomi!!” ujarnya.
Jelas, dari apa yang dinyatakan oleh Si Khairuddin tu membuktikan bahawa Si Wan Azizah tu tidak mempunyai kemampuan dan kaliber untuk terus menjawat jawatan sebagai Ketua Pembangkang.

Bahkan, kenyataan yang dibuat oleh Si Khairuddin tu juga boleh dilihat sebagai satu sindiran kepada Wan Azizah yang jelas memang Tak Layak menjadi Ketua Pembangkang di Parlimen.

Jika dilihat dari satu sudut, Si Khairuddin tu hanya mengiktiraf 'Sepupu' Peliwat dia sebagai Ketua Pembangkang yang efektif. Sekali gus membuktikan yang Si Wan Azizah tu tak reti buat kerja.

Tapi apa yang pasti, Si Wan Azizah tu perlu belajar untuk menerima hakikat bahawa dia memang Tak Layak untuk menjadi seorang Ketua Pembangkang yang efektif pada ketika ini.

Dan, mereka yang menyokong Si Ketua Penipu tu pun jangan nak bangga sangat dengan kenyataan yang dibuat oleh Si Khairuddin ni. Realitinya, Si Ketua Penipu tu dah Tak Relevan.

Jadi, tak payah la diorang sibuk sangat nak memuji kenyataan yang dibuat oleh Si Khairuddin tu. Jangan la dek kerana Terdesak sangat nak meraih sokongan Simpati Murahan sampai tahap orang Kutuk pun diorang nak banggakan jugak!!! Itu BODOH namanya!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.