Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2015, TAHUN "GERHANA" BAGI PAS???

SEMUT HITAM
2015, TAHUN "GERHANA" BAGI PAS???
Hanya yang BODOH je yang akan anggap PAS mengalami tahun 'Gerhana' sepanjang 2015 ni jika semata - mata kerana mereka mengambil langkah untuk keluar dari Pakatan Haramjadah tu.

Sebaliknya, tindakan PAS meninggalkan DAPigs merupakan satu tindakan yang sepatutnya dilakukan sejak dari awal - awal lagi. PAS sepatutnya sejak dari mula tak perlu percaya dengan mereka.

Hakikatnya, DAPigs tu Kafir Harbi yang akan mencari jalan untuk mempergunakan orang lain demi memenuhi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Takkan nak der DAPigs tu tunduk pada PAS.

Sebaliknya, PAS boleh anggap mereka kini berada dilandasan yang betul apabila beberapa orang pemimpin utama seperti Si Mat Sabu, Khalid Samad, Salahuddin Ayub dan lain - lain meninggalkan parti itu.

PAS juga sewajarnya bersyukur kerana dapat menyingkirkan pemimpin - pemimpin yang selama ini hanya sekadar berselindung disebalik kepimpinan Pusat hanya semata - mata kerana jawatan.

Bahkan PAS perlu rasa lega selepas berjaya membuang pemimpin - pemimpin yang jiwanya tidak istiqomah terhadap perjuangan sebaliknya hanya sekadar menjadi Pak Angguk Saja kepada DAPigs.

Makanya, tindakan Muktamar PAS ke-61 yang diadakan pada tahun 2015 untuk memutuskan hubungan dengan puak - puak DAPigs tu adalah satu keputusan yang tepat pada waktunya.

Selama mana PAS nak dianggap sebagai Parti Angguk Saja dalam Pakatan Haramjadah tu? Selama mana PAS nak jadi 'Penjilat Bontot' kepada puak - puak DAPigs dan PKR tu semata - mata?

Walhal selama bertahaluf, PAS je yang sering dipaksa untuk menggugurkan dasar perjuangan mereka sendiri untuk memenuhi kehendak dan kemahuan puak - puak DAPigs serta PKR.

Sedangkan perjuangan dasar Chauvanist yang menjadi asas kepada parti DAPigs dan dasar Liberalisme dikalangan puak - puak PKR tidak pulak digugurkan demi kepentingan bersama.

Semuanya kerana nak ikut sangat dasar konsensus 'Setuju Untuk Tidak Bersetuju' Kepala Tengkorak Si Ketua Penipu yang didapati bersalah kerana meliwat bekas pembantu peribadi dia sebelum ini.

Maka kesimpulannya, andaikata ada yang anggap tahun 2015 ni sebagai tahun 'Gerhana' buat PAS, mereka perlu fikirkan semula. ATAU, mungkin mereka memang suka tengok PAS jadi 'Pak Angguk Saja' dalam Pakatan Haprak tu!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.