Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"AWAN" PULAK MEROYAN PERLEKEHKAN HUDUD PAS!!!

SEMUT HITAM
"AWAN" PULAK MEROYAN PERLEKEHKAN HUDUD PAS!!!
Heh! Kalau dah namanya Barua DAPigs tu, buat apa sahaja yang keluar dari mulut mereka sudah tentu pasti ianya senada dengan suara yang selama ini dilaung - laungkan oleh puak Kafir Harbi tu.

GAGAL menjawab persoalan mengenai perlaksanaan Hukum Hudud, Angkatan Wanita PAN atau digelar AWAN dilihat cuba nak memperlekehkan dasar yang diperjuangkan PAS selama ini.

Ketua Wanita parti yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu dilihat GAGAL untuk menjawab isu menolak Hudud sebagaimana yang didakwa sewaktu menyampaikan ceramah baru - baru ini.

Sebaliknya, Siti Mariah hanya membuat dakwaan kononnya PAS tidak bersungguh - sungguh untuk melaksanakan hudud dan ia hanya digunakan untuk agenda politik semata-mata.
“Tapi kempen hudud ini sebelum pemilihan (PAS) sahaja, selepas pemilihan senyap tak cakap lagi pasal (hudud) itu. Mana usaha-usaha untuk dijelaskan kepada bukan Islam ? DAP minta enakmen yang dipinda semula di Kelantan, sampai ke sudah tak dapat,” katanya.
Selain itu, dia juga turut menceritakan pengalamannya mendengar ceramah yang disampaikan di sebuah surau daripada seorang penasihat hudud dari Kelantan yang tidak dinamakan.
“Lepas saya dengar, saya kata apa, ‘ini ceramah 20-30 tahun yang dulu, bercakap mengenai..sekiranya kita buat hudud, hukum Allah’..semuanya kita dah tahu.“Apa yang kita nak dengar ialah bagaimana kita nak laksanakan. Bagaimana kita menjawab persoalan-persoalan yang diberikan oleh orang bukan Islam dan orang Islam,”katanya.
Siti Mariah juga turut mendakwa perjuangan wanita PAN di bawah pimpinannya adalah untuk menuntut hak-hak wanita Islam yang dinafikan sejak 1400 tahun dahulu.

Apa 'hak - hak wanita' yang nak dituntut dan didakwa telah dinafikan tu tak pasti la pulak. Cuma yang peliknya, kenapa baru sekarang dia nak cerita pasal perlaksanaan Hukum Hudud?

Bukan ke sebelum ini dia juga pernah memegang jawatan didalam PAS? Kenapa pada ketika itu dia tak bersuara, sebaliknya hanya mendiamkan diri? Bahkan, perjuangan Hudud PAS tu bukannya baru.

Jelas, apa yang dilakukan oleh puak Pengkhianat Amanah Negara ni hanya sekadar menyambung agenda subversif yang direncanakan oleh DAPigs semata - mata. DAPigs memang sejak dari dulu lagi menentang idea perlaksanaan Hudud PAS!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.