Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSHIT "KANTOI" EDAR SURAT PALSU!!!

SEMUT HITAM
BERSHIT "KANTOI" EDAR SURAT PALSU!!!
Heh! Nampak gayanya, puak - puak Haramjadah BERSHIT ni dah ketandusan idea dah. Sampai tahap terpaksa diorang sebarkan surat palsu untuk memburukkan YAB Perdana Menteri.

Dek kerana sebelum ini usaha diorang nak menjatuhkan Kerajaan tak mendapat sambutan, maka terpaksa la diorang sebarkan surat palsu untuk meraih sokongan Politik Murahan dikalangan rakyat.

Laman blog Perisik Rimba melaporkan, kononnya surat yang mendesak agar Ahli Parlimen BN menyokong usul Undi Tidak Percaya terhadap PM datangnya dari penduduk dikawasan Parlimen mereka.
"Pembangkang apabila sudah semakin lesu dan tak laku mula cari jalan helah bagi mencapai matlamat. Terbaru, puak pembangkang melalui NGO Bersih 2.0 telah merekayasa sepucuk surat menggesa ahli parlimen Barisan Nasional menyokong usul undi tidak pencara terhadap Datuk Seri Najib Tun Razak.

"Bagi nampak gempak, surat-surat tersebut kononnya datang dari penduduk setempat di sekitar parlimen BN. Strategi terdesak ini tak menjadi kerana hubungan antara majoriti pengundi dengan ahli parlimen BN amat akrab. Dengan begitu mudah ahli parlimen mendapat pengesahan dikalangan rakyat setempat.

"Ahli Parlimen Kota Tinggi, Datuk Noor Ehsanuddin Harun Narrashid juga antara yang menerima surat-surat terbabit. Setelah melakukan siasatan, nama "rakyat" dan nombor kad pengenalan penulis surat terbabit tidak wujud," lapor blog tersebut.
Tujuan mereka menyebarkan surat tersebut tidak lain dan tidak bukan adalah untuk menunjukkan seolah - olah Ahli Parlimen BN yang berkenaan tidak mengendahkan suara rakyat dikawasan mereka.

Sekali gus, mereka mengharapkan tindakan itu akan memberikan imej buruk kepada Ahli Parlimen BN yang berkaitan. Itu je tujuan sebenar puak - puak BERSHIT tu. Kiranya, BERSHIT ni takde la se-BERSIH mana. Balik - balik, taktik LONGKANG tu jugak yang diorang guna!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.