Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GUAN ENG PUN ANGKAT "BENDERA PUTIH"???

SEMUT HITAM
GUAN ENG PUN ANGKAT "BENDERA PUTIH"???
Hehehe!!! Nampak gayanya Si Tokong DAPigs tu pun sampai tak terkata apabila isu mengenai jalinan kerjasama diantara PAS dan UMNO terus hangat diperkatakan pada ketika ini.

Menyedari hakikat bahawa puak - puak DAPigs tu tak mampu nak ambik sebarang tindakan sekiranya perkara tersebut benar - benar menjadi kenyataan, Si Tokong DAPigs tu dah angkat 'Bendera Putih'.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semalam, Si Tokong DAPigs tu menyeru agar DAPigs tidak diheret dalam isu berkaitan dengan kerjasama Politik diantara PAS dan UMNO.
GEORGETOWN - Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng meminta beliau tidak dikaitkan dengan kerjasama Pas dan Umno kerana ia adalah hal keluarga kedua-dua parti itu.

Beliau berkata, laporan polis dibuat oleh Pengarah Komunikasi Bahagian Penerangan Kerajaan Negeri, Yap Lee Ying berhubung mesej palsu yang menggunakan akaun Twitter miliknya.

“Dari senarai mesej dalam akaun Twitter saya, mesej palsu tidak dipaparkan. Ini menunjukkan, saya atau Lee Ying sebagai admin yang menguruskan laman media sosial saya tidak pernah menulis perkara itu.

“Saya tidak pernah mengeluarkan mesej berhubung kerjasama Pas dan Umno. Janganlah kaitkan saya dalam hal ini. Saya tidak mahu masuk campur kerana ini hal keluarga Pas dan Umno.


“Saya tidak pernah keluarkan komen apabila Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak tawar untuk adakan kerjasama dengan Pas. Bagi saya, itu hal mereka, jangan kaitkan saya dan DAP dalam hal ini,” katanya.
Secara tidak lansung, kenyataan yang dibuat oleh Si Tokong DAPigs tu membuktikan bahawa DAPigs terasa bahang dan tercabar dengan keputusan berani yang dibuat oleh PAS secara terbuka.

Dan secara realitinya, jika perkara itu menjadi kenyataan, maka berkubur la harapan puak - puak DAPigs tu nak merampas kuasa dan menjadi 'Abang Besar'. Buat mengabihkan masa je la diorang upah puak - puak Pentaksub dan Pengampu tu sebelum ni!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.