Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PAS DAH BERANI "JENTIK" BUAH KERANDUT PKR DAN DAPigs!!!

SEMUT HITAM
PAS DAH BERANI "JENTIK" BUAH KERANDUT PKR DAN DAPigs!!!
Hahaha!!! Inilah bahananya bila suka sangat percaya dengan puak - puak Kafir Harbi dari DAPigs dan menyokong Parti Keluarga Rosak PKR yang ternyata melakukan perlakuan sumbang tu.

Jika sebelum ini, kita dah bagitau jangan percaya sangat dengan puak - puak Haramjadah tu. Diorang setakat berjuang demi kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je. Tapi PAS tak nak percaya.

Sekarang, bila puak - puak DAPigs tu jelas mengutuk, menghina dan memburuk - burukkan PAS, baru la PAS nak mengakui bahawa puak - puak Chauvanist tu semuanya Kafir Harbi belaka.

Dan bila puak - puak PKR tu semakin hari semakin menonjolkan sifat perlakuan sumbang diorang dikhalayak ramai, baru la PAS sedar yang diorang hanya dijadikan 'Mangsa Liwat' semata - mata.

Sekarang baru la PAS nak bukak mata dan berani nak ambik tindakan terhadap kedua - dua bekas parti sekutu mereka dalam Pakatan Haramjadah tu sebelum ini. Baru sekarang PAS ada 'Telor'. Kalau tidak dulu, pakat jadi Pak Angguk Saja je la jawabnya!!!
JOHOR BARU: PAS Johor akan bertanding di semua 82 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) dan Parlimen pada pilihan raya umum akan datang jika PKR tidak mengadakan perbincangan dengan mereka mengenai peruntukan kerusi.

Parti itu juga menyatakan bahawa mereka akan bertanding di kerusi yang turut milik oleh DAP sebelum ini.

Pesuruhjaya PAS Johor, Datuk Dr Mahfodz Mohamed berkata mereka cuba untuk menghubungi PKR mengenai pembahagian kerusi namun masih belum mendapat apa-apa jawapan.

Beliau berkata PAS bersedia untuk bertanding dalam pilihan raya secara bersendirian dan bekerjasama dengan parti-parti kecil atau organisasi bukan kerajaan.

"Saya tahu ia akan menjadi sukar jika kita bersendirian...tapi tiada apa yang mustahil," katanya pada sidang akhbar di sini.


Ditanya sama ada akan berlaku kompromi dengan DAP pada saat akhir untuk mengelakkan pertandingan tiga penjuru, beliau berkata perkara itu adalah MUSTAHIL.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.