Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PAS MULA PERTIKAI "PERLAKUAN SUMBANG" PKR!!!

SEMUT HITAM
PAS MULA PERTIKAI "PERLAKUAN SUMBANG" PKR!!!
Nampak gayanya Parti Keluarga Rosak tu sekarang ni sedang berhadapan dengan tekanan dari pelbagai pihak hasil dari perlakuan Sumbang yang telah ditonjolkan sejak kebelakangan ini.

Dalam dok sibuk diorang nak mencari sokongan Simpati Murahan dari rakan - rakan yang berada di luar Negara, PKR dilihat mula dipinggirkan oleh parti - parti yang menjadi sekutu mereka di Malaysia.

Kalau sebelum ini, parti itu dilihat terlalu ghairah mahu mendapatkan sokongan dari sekutu - sekutu mereka diluar Negara termasuk dari kalangan mereka yang telah menjadi 'Musuh Negara'.

Walhal sokongan dari kalangan rakan sekutu mereka didalam Negara sendiri pun semakin mencurigai ketelusan serta keikhlasan parti itu dalam bentuk kerjasama Politik yang dijalinkan sebelum ini.

Hakikat ini dapat kita lihat dengan jelas apabila DAPigs mula mengkritik parti itu secara terbuka dan dianggap 'Mengkhianati' Pakatan Haprak tu sewaktu sidang DUN Pulau Pinang baru - baru ini.

Kini, tiba giliran PAS pulak beri 'Altumatum' kepada PKR untuk membuat pilihan sama ada mereka mahu terus kekal menjalinkan kerjasama dengan parti itu atau menyokong Pakatan Haprak.

Perkara itu telah dibangkitkan oleh Pesuruhjaya PAS Perak yang mendesak agar parti itu menyatakan pendirian mereka secara terbuka sekiranya mereka mahu kekal bekerjasama dengan PAS.
"Kalau PKR kata dia nak duduk bersama AMANAH (Parti Amanah Negara) tetapi dalam masa yang sama dia mahu bekerjasama dengan kita, tak bolehlah nak makan dua belah, dia kena pilih satu.


"PKR perlu ada pendirian tetap sebab kita nak mulakan kerja persiapan (PRU Ke-14). Kita mahu pastikan sama-sama buat kerja, tak nak waktu akhir baru nak datang calon," katanya dalam sidang media di sini.
Dalam erti kata lainnya, PAS dah mula muak dan serik dengan perselingkuhan yang sering kali dipamerkan oleh PKR selama hari ini. Sikap PKR yang suka mengambil 'Jalan Selamat' mula dipertikaikan.

Tapi, apa nak heran sangat dengan perangai Haramjadah PKR tu. PAS sepatutnya sedar dari dulu lagi bahawa PKR ni bukannya sebuah parti yang benar - benar nak memperjuangkan rakyat. Sebaliknya, diorang hanya memperjuangkan kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je!!!

2 comments:

Amir Wahid said...

Sebenarnya semua parti menganggap rakyat ni sebagai kuda tunggangan untuk kepentingan pemimpin parti sebab tu semua berebut siapa yg nak jadi jagoan dlm menunggang rakyat bujan membela pun tu cakap2 bihongan semua ahli politik. Sedar la rakyat awak tu semua adalah kaldai tunggangan
aje bila perlu dia janji pas tu apa2 la semua tak mustahil

Amir Wahid said...

Sebenarnya semua parti menganggap rakyat ni sebagai kuda tunggangan untuk kepentingan pemimpin parti sebab tu semua berebut siapa yg nak jadi jagoan dlm menunggang rakyat bujan membela pun tu cakap2 bihongan semua ahli politik. Sedar la rakyat awak tu semua adalah kaldai tunggangan
aje bila perlu dia janji pas tu apa2 la semua tak mustahil

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.