Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PAS - UMNO: PASMA-Cai PUN BUAT "U-TURN"!!!

SEMUT HITAM
PAS - UMNO: PASMA-Cai PUN BUAT "U-TURN"!!!
Huh! Nampak gayanya kehangatan isu berkaitan dengan kerjasama diantara UMNO dan PAS memang benar - benar menjadi bahan topik bualan yang hangat dikalangan rakyat pada ketika ini.

Sampai tahap ada jugak Pentaksub dan Pengampu puak - puak DAPigs tu yang sanggup berpaling tadah apabila melihat Pakatan Haprak yang diwujudkan sebelum ini hanya Retorik semata - mata.

Jika selama ini, puak - puak PASMA-Cai tu sanggup berkiblatkan DAPigs apabila bersetuju untuk menyertai parti Pengkhianat yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu secara terang - terangan.

Tapi dek kerana teguran demi teguran yang diberikan sebelum ini seolah - olah tidak diendahkan oleh puak - puak Pengkhianat tu mungkin membuatkan puak - puak PASMA-Cai ni naik muak.

Nak pulak bila desakan yang dibuat terhadap pimpinan PKR Selangor yang diterajui oleh Si Menteri Besar Cap Ayam tu agar mengiktiraf Pakatan Haprak tu sebelum ini lansung tidak dipedulikan.

Maka, tak heran la kenapa puak - puak PASMA-Cai tu sanggup beralih arah dan berubah kiblat menyokong cadangan agar diwujudkan gabungan kerjasama Politik diantara PAS dan UMNO.

TAPI, jangan mudah sangat terpengaruh dengan tindakan puak - puak PASMA-Cai tu. Dah nama pun diorang ni jenis Pengampu dan Pentaksub puak - puak DAPigs tu secara terbuka.

Jadi, sudah pasti niat diorang menyokong cadangan itu hanya sekadar dibuat secara membuta tuli. Sebaliknya, ada habuan yang sedang cuba dilobi oleh puak - puak PASMA-Cai tu.

Dalam erti kata lainnya, puak - puak PASMA-Cai tu keluarkan kenyataan pun hanya setakat nak menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je. Memudahkan diorang nak 'Makan Kiri Kanan'. Penyudahnya yang untung, diorang jugak!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.