Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CGPA 3.85 pun 2 KALI Kena TURUN PANGKAT

CELAH GELEGAR - Mencari Kebenaran Yang Sebenar
CGPA 3.85 pun 2 KALI Kena TURUN PANGKAT

PETALING JAYA: Pointer 3.85 yang dimiliki Datuk Ahmad Maslan tidak menjamin beliau untuk terus memegang jawatan penting dalam UMNO.

Mungkin perkara yang sama difikirkan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak sehingga terpaksa menukar jawatan terdahulu Ahmad Maslan.

Bekas Naib Ketua Pemuda Setiawangsa, Shahbudin Husin berkata demikian selepas Ahmad Maslan sekali lagi diturunkan jawatan, Ketua Penerangan UMNO kepada Ketua Biro Teknologi Maklumat.

Katanya, rombakan itu mungkin dilakukan ekoran kegagalan Ahmad Maslan memberi penerangan isu-isu semasa melibatkan parti Melayu itu.

“Jika penurunan pangkatnya sebagai timbalan menteri di kementerian paling senior (Kementerian Kewangan) kepada yang kurang senior sebelum ini dikaitkan dengan kegagalannya memberi penerangan berkaitan GST sehingga timbul pelbagai kekeliruan dan momokan, barangkali pertukaran jawatan dalam UMNO ini kerana Najib juga tidak puas hati dengan prestasinya dalam memberi penjelasan berkaitan isu-isu semasa dalam negara.

“Agaknya dalam perkiraan Najib, pointer 3.85 yang dimilikinya tidak cukup sesuai untuk Ahmad Maslan banyak bercakap dan memberi penerangan di sana sini,” katanya menerusi entri terbaharu blognya shahbudindotcom.blogspot.

Shahbudin turut menyampaikan rasa simpatinya terhadap dua kali penurunan jawatan Ahmad Maslan dalam waktu terdekat hasil keputusan Perdana Menteri.

“Jawatan Ketua Penerangan UMNO yang disandang oleh Ahmad Maslan sejak Najib menjadi Presiden UMNO bermula 2009 lalu kini diambil alih oleh Annuar Musa, seorang bekas menteri dan Ahli Parlimen Ketereh, Kelantan,” katanya.

Ahmad Maslan kini dilantik ke jawatan lebih rendah menjadi ketua perang siber UMNO yang baharu yang  daripada penyusunan semula struktur Majlis Tertinggi UMNO, yang diumumkan Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Razak seusai Mesyuarat (MT) UMNO, di PWTC semalam. - FMT

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.