Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GENG SENDIRI KANTOI, SEMUA PAKAT "TUTUP MULUT"!!!

SEMUT HITAM
GENG SENDIRI KANTOI, SEMUA PAKAT "TUTUP MULUT"!!!
Itulah "Keadilan" yang dibangga - bangga sangat oleh puak - puak Pakatan Haprak ni. Benda yang 'Songsang' tu jugak yang diorang suka. Maka sebab itu bila geng sendiri kantoi, semua buat diam je.

Memang patut pun kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap Bekas Pembantu Peribadi dia sebelum ini disebarkan kepada khalayak umum sebagai panduan kepada mereka untuk pilih pemimpin.

Kalau perkara itu disenyapkan, maka pihak yang mendiamkan isu tersebut akan dianggap sebagai golongan Assobiyah yang melakukan Syubhah dalam kes tersebut. Perkara tu cukup jelas.

Tambahan pulak, semua sepkulasi yang disebarkan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu sebelum ini bertentangan dengan pembuktian serta saksi yang sah ditampilkan dalam mahkamah.

Mereka kata, pendakwaan yang dibuat terhadap Si Ketua Penipu tu adalah satu perangkap dan hukuman yang dijatuhi terhadap Si Ketua Penipu tu pulak dianggap sebagai 'Tahanan Politik'.

Walhal, Si Ketua Penipu tu dijatuhkan hukuman penjara selama 5 tahun kerana semua bukti dan saksi pendakwaan menunjukkan yang dia memang seorang Peliwat. Takde kaitan pun dengan Politik.

Hakikatnya, spekulasi yang disebarkan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu bukan sahaja menjejaskan sistem Kehakiman Negara. Bahkan ia juga bertujuan untuk mengelirukan rakyat.

Maka persoalannya, kenapa pulak Majlis Peguam Negara atau BAR Council tu sibuk nak heret Tan Sri Muhammad Shafee dan membuat dakwaan terhadapnya sehingga ke mahkamah?

Dalam kenyataan yang dibuat semalam, Tan Sri Muhammad Shafee berkata, tindakan yang dilakukannya itu adalah bagi memelihara Integriti sistem Kehakiman Negara dari dikelirukan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu.
"Ia adalah demi kepentingan keadilan bahawa kebebasan dan integriti badan kehakiman perlu ditegakkan," katanya dalam kenyataan saksi yang dikemukakan kepada mahkamah.
Yang herannya, kenapa sebelum ini, sewaktu mula - mula mendiang Si Karpal Singh tu mendedahkan perkara tersebut, takde lansung dikalangan ahli - ahli Majlis Peguam ni yang bersuara.

Kenapa pada ketika itu mendiang Si Karpal tu tidak diheret dalam dakwaan yang sama? Kenapa pulak dia boleh terlepas begitu sahaja sedangkan dia yang mula - mula tuduh Si Ketua Penipu tu sebagai Peliwat?

Nampak sangat Peguam - Peguam yang Pro kepada Pakatan Haprak tu semuanya lebih mengutamakan soal kepentingan Politik Peribadi Si Ketua Penipu tu. Bukannya diorang nak tegakkan Keadilan. Sebab itu diorang desak supaya kes liwat Si Ketua Penipu tu didiamkan!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.