Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NURUL IZZAH PUN TAK BERANI BUAT!!!

SEMUT HITAM
NURUL IZZAH PUN TAK BERANI BUAT!!!
Hah! Ini baru dikatakan sebagai 'Anak Jantan'. Tak macam sesetengah orang tu yang asyik nak selesaikan kes diluar mahkamah je. Lepas tu, tak nak mengaku pulak kesalahan yang dibuat.

Lagi teruk, yang didapati bersalah dan meminta maaf tu berlagak macam dia 'Bersih' sangat dari orang lain. Walhal, apa yang dia telah lakukan jauh lebih 'Kotor' dari yang didakwa.

Itulah yang telah dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu sebelum ini. Punya la dia nak menang Pilihan Raya dan kekal sebagai Ahli Parlimen sampai terpaksa menabur fitnah terhadap calon lawan.

Bila disaman didalam mahkamah kerana didakwa menabur fitnah, pandai pulak dia nak mintak agar kes tersebut diselesaikan diluar mahkamah dengan hanya dia meminta maaf secara tertutup.

Mungkin Si Nurul Izzah ingat dengan cara tu, rakyat tak nampak perkara 'Jijik' yang telah dilakukannya. Mungkin dia ingat, rakyat akan tetap anggap dia seorang pemimpin yang 'Bersih'.

Yang memalukannya ialah apabila Si Nurul Izzah tu berlagak macam dia sebelum ini menang dengan cara yang Halal seolah - olah dia tak melakukan Dosa Besar kepada rakyat. Padahal, dia MENIPU rakyat secara terang - terangan. Itu pun dia tak nak mengaku jugak ke!!!
KUALA LUMPUR: Kes saman fitnah yang dikemukakan bekas Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin akan diteruskan dengan perbicaraan selepas ia gagal mencapai persetujuan melalui proses mediasi.

Perkara itu dimaklumkan peguam J. Leela yang mewakili Anwar kepada pemberita selepas kes disebut di dalam kamar Pesuruhjaya Kehakiman Mahkamah Tinggi S.Nantha Balan pada Jumaat dengan dihadiri peguam Sarah Abishegam, mewakili Khairy. 

Leela berkata kes saman itu akan diteruskan dengan perbicaraan bermula 7 Mac selepas cadangan beliau supaya kes saman diselesaikan secara mediasi tidak mendapat persetujuan daripada Khairy. 


Katanya mahkamah turut mengekalkan tarikh perbicaraan selanjutnya iaitu 8 dan 10 Mac dan tidak akan membenarkan sebarang penangguhan pada masa hadapan. Mahkamah juga menetapkan 19 Februari ini untuk pengurusan kes. 

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.