Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PUSING - PUSING, PAS JUGAK YANG KENA MAIN!!!

SEMUT HITAM
PUSING - PUSING, PAS JUGAK YANG KENA MAIN!!!
Hehehe!!! Orang dah cakap. Inilah bahananya bila terlalu percaya pada puak - puak yang Kuat Menipu. Pusing la kot macam mana sekali pun, akhirnya diorang jugak yang dipermainkan.

PAS tak payah nak tunjuk yang diorang kuat sangat la bila berhadapan dengan puak - puak PKR ni. Penyudahnya nanti, kemaluan diorang jugak yang akan terdedah secara terang - terangan.

Dah berapa kali dah orang pesan. PKR ni hanya ibarat 'Kerakap Diatas Batu'. Diorang hanya pandai mempergunakan orang lain demi memenuhi kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri.

Sekarang semuanya dah terbukti apabila PKR secara terbuka 'Meludah' surat amaran yang dikeluarkan oleh PAS bagi melarang pemimpin dari parti itu untuk menyertai program anjuran PAN.

Diantara alasan bertaraf Longkang yang diberikan oleh salah seorang pemimpin atasan PKR, 'Surat Amaran' itu tidak memberikan sebarang kesan kepada pemimpin parti kerana 'Tidak Ada Ikatan' diantara PKR dan juga PAS.

“Tidak ada paperwork (yang mengikat) antara PAS dan PKR. Sebab itu kita menghormati apa sahaja tindakan dan kenyataan yang dibuat PAS. "Begitu juga jika kita ambil tindakan untuk menghadiri mana-mana program oleh mana-mana parti pun, tiada yang mengikat kita. 
"Malah tidak wujud solid agreement (perjanjian bertulis yang mengatakan) tidak boleh buat ini, itu,” katanya kepada pemberita di Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya hari ini.
Dalam erti kata lainnya, PKR selama hari ini hanya setakat berjanji dengan "Air Liur" je dengan PAS. Jadi, tak payah la PAS berangan nak bagi arahan kepada puak - puak PKR tu sesuka hati.

Kan dah tak pasal - pasal je PAS jadi songeh bila di-TIPU secara terbuka oleh puak - puak PKR tu selama hari ini. Hakikatnya, depan je PKR ni kata diorang menghormati PAS sebagai 'Rakan Sekutu'. Tapi bila dibelakang, habis kena LIWAT jugak PAS tu dibuatnya!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.