Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RASUAH DALAM PKR HANYA SETAKAT KE JKD JE!!!

SEMUT HITAM
RASUAH DALAM PKR HANYA SETAKAT KE JKD JE!!!
Inilah dia "Keadilan" yang diperjuangkan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu. Nak pulak dikalangan puak - puak PKR yang selama hari ini hanya sekadat tau Menyalak macam Anjing Gila.

Kalau kat atas pentas, diorang dok sibuk melalak cerita pasal nak membasmi rasuah. Tapi bila kena batang hidung sendiri, tau pulak diorang senyap. Tau pulak diorang nak sembunyikan diri.

Jika sebelum ini, dah bertimbun - timbun pendedahan dibuat secara terbuka berkaitan dengan penyelewengan dalam sistem tadbir urus yang dilakukan oleh kepimpinan PKR di Selangor.

Tapi setakat mana je pendedahan yang dibuat tu? Hanya setakat ke peringkat Jawatankuasa Disiplin parti je. Lepas tu, senyap begitu sahaja. Itu yang diorang bangga - banggakan selama ini?

Itu yang diorang anggap sebagai satu perjuangan yang hari - hari dimomokkan kepada rakyat? Kalau setakat lepas ke Jawatankuasa Disiplin je, bukan perjuangan namanya. Itu cuba nak 'Tutup Mulut'.

Persoalannya, jika benar pendedahan yang dibuat oleh Si Chagubard tu terhadap Azmin sebelum ini, apa tindakan selanjutnya yang akan diambil oleh Jawatankuasa Disiplin parti tu?

Adakah mereka akan menyerahkan kes mengenai penyelewengan itu kepada pihak SPRM? ATAU, adakah mereka akan mengenakan tindakan terhadap Azmin tu dengan menggantung keahlian dia?

ATAU, adakah mereka hanya akan mendiamkan terus pendedahan yang dibuat dan anggap ianya seolah - olah tidak pernah dipertikaikan? Jika itu pilihan mereka, dimana letaknya "Keadilan" yang diperjuangkan selama hari ini? Kat dalam Lobang Bontot???
Lembaga Disiplin PKR mengesahkan telah memanggil ahli PKR seumur hidup, Badrul Hisham Shaharin atau Chegubard ke sesi pendengaran semalam. 


Pengerusi Brigadier General (B) Datuk Abdul Hadi Abdul Khattab berkata, ia berikutan laporan Chegubard terhadap Lembaga Disiplin November lalu berhubung beberapa isu melibatkan kerajaan Selangor, antaranya Darul Ehsan Investment Group (DEIG). 

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.