Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SATU LAGI CONTOH KE-DUNGU-AN PKR!!!

SEMUT HITAM
SATU LAGI CONTOH KE-DUNGU-AN PKR!!!
Inilah masalahnya bila kita berdepan dengan orang DUNGU. Memang ke-dungu-an puak - puak PKR ni semakin terserlah. Malah ianya membuktikan yang diorang ni jenis 'Cakap Tak Serupa Bikin'.

Kalau selama hari ini, puak - puak PKR tu jugak yang dok menjaja isu 'Kuasa Autonomi Mutlak' diberikan kepada Negeri Sarawak. Tapi bila tiba masanya, diorang jugak yang buat sebaliknya.

Bila bercerita mengenai sekatan yang dikenakan terhadap sesetengah pemimpin dari kalangan puak - puak Pakatan Haprak tu, PKR nampak sangat membelakangi perjuangan mereka.
Pandai pulak puak - puak PKR ni tampil mempertikaikan Kuasa Autonomi yang dimiliki oleh Kerajaan Negeri tersebut apabila ada pemimpin mereka yang dihalang masuk ke Sarawak.

Dan kali ini, Si Nurul Izzah tu pulak mendakwa kononnya tindakan Kerajaan Negeri Sarawak menghalang Si Zuraidah Mak Lampir tu sebagai satu langkah 'Pengecut' yang dilakukan oleh Ketua Menteri.
"Ianya menunjukkan tindakan yang pengecut, amat malang kerana kita menuju ke pilihan raya negeri sepatutnya beliau membenarkan kita turun padang. Ramai rakyat Sarawak mungkin tidak mempunyai akses maklumat yang dibawa setengah pemimpin PKR," katanya.
Sedap dia je bercakap dan melabelkan orang sebagai Pengecut ye. Akses maklumat apa yang pemimpin PKR tu nak bawa kepada rakyat Sarawak selain dari dakwaan kosong tanpa bukti yang kukuh?

Sebagai mana yang kita sendiri sedia maklum, pemimpin - pemimpin PKR ni rata - ratanya kuat menabur fitnah demi untuk menjaja Politik Retorik Jijik mereka bagi merampas kuasa.

Perkara itu jelas apabila Si Nurul Izzah tu sendiri pernah diheret ke mahkamah kerana menabur fitnah bagi mengekalkan jawatan sebagai seorang Ahli Parlimen yang dia mengaku juga akhirnya.

Dan yang terbaru, Si Rafizi tu pulak didapati bersalah kerana menabur fitnah terhadap sleuruh Ahli UMNO. Bahkan pemimpin PKR ni juga sanggup menabur fitnah terhadap pemimpin dikalangan mereka sendiri.

Adakah itu yang dimaksudkan sebagai 'Akses Maklumat' yang nak disebarkan oleh Si Nurul Izzah tu buat rakyat di Sarawak? Kalau setakat diorang nak datang tempat orang untuk menabur fitnah, baik tak payah!!! Memang patut sangat diorang disekat dari memasuki Sarawak!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.