Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARA HALAL AZMIN REMBAT DUIT RAKYAT???

SEMUT HITAM
CARA HALAL AZMIN REMBAT DUIT RAKYAT???
Heh! Kalau kita cakap tentang perkara sebenar yang berlaku di Selangor pada ketika ini, ramai la Macai Panas Punggung membuat penafian kerana tak mampu nak terima kebenaran.

Maka sebab itu ada yang tampil dan membela tindakan yang dilakukan oleh Si Menteri Besar Cap Ayam tu dengan alasan - alasan yang hanya boleh dianggap sebagai membabi buta.

Walaupun kita kata Si Menteri Besar Cap Ayam tu melakukan pembaziran dengan membelanjakan Dana Rakyat secara membuta tuli, ramai yang kata diorang tak kisah duit diorang habis.

Sebaliknya diorang akan bagi alasan, setidak - tidaknya cukai pintu dan bil air dirumah mereka ditanggung oleh Rejim Pakatan Selangor tu. Itu pun dah lebih dari mencukupi bagi mereka.

Disebabkan alasan itulah diorang boleh menghalalkan semua salah laku dan pembaziran yang dilakukan oleh Rejim Pakatan Selangor yang dipimpin oleh Si Menteri Besar Cap Ayam tu. 

Waima Si Menteri Besar Cap Ayam tu melantik kroni - kroni dia sebagai proksi pun diorang tak kisah. Yang penting cukai pintu dan bil air dirumah diorang ditanggung oleh Rejim Pakatan.

Kalau sekali kita tengok, alasan yang diberikan itu jelas membuktikan bahawa Macai Pakatan Haprak cukup mudah untuk dirasuah. Bayar cukai pintu dan bil air pun dah cukup bagi mereka.

Tapi bagaimana pulak dengan peniaga - peniaga yang terpaksa tanggung kenaikkan untuk mendapatkan lesen perniagaan dibawah Rejim Pakatan Selangor pimpinan Si MB Cap Ayam tu?

Adakah diorang berpuas hati dengan kenaikkan yang boleh dianggap 'Tak Masuk Akal' seperti ini? Dari kebiasaan yang diorang perlu bayar sebanyak RM 190, boleh naik sampai RM 740?
Punya Gila Babi diorang rompak duit rakyat. Tindakan yang dilakukan jelas takde bezanya dengan aRejim DAPigs Pulau Pinang yang merobohkan kedai orang Melayu. Ini bukannya nak membantu. Nak menjahanamkan perniagaan orang Melayu lagi ada la!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.