Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CIKGU "MERECIK" TANGGUH NIAT SAMBUNG BELAJAR!!!

SEMUT HITAM
CIKGU "MERECIK" TANGGUH NIAT SAMBUNG BELAJAR!!!
Pergh!!! Rehat sekejap la dari bercerita pasal isu - isu Politik ni. Kalau cerita hari - hari, memang tak habis. Dari pagi sampai ke lewat malam cerita pasal Politik, tapi tak selesai jugak.

Nak pulak kalau cerita dengan puak - puak Pakatan Haprak tu. Mati hidup semula pun diorang tetap jugak tak boleh terima hakikat bahawa parti diorang lebih teruk dari orang lain.

Pemimpin semuanya terdiri dari kalangan orang yang Tak Amanah dan suka Menabur Fitnah. Tu belum cerita lagi pasal pemimpin yang suka main 'Depan Belakang'. Lagi haru dibuatnya.

Jadi sekarang, meh kita baca cerita pasal 'Cikgu Merecik' ni. Tahun lepas dia pernah jadi Viral dalam laman media sosial kerana kecantikannya menjadi bahan bualan dikalangan Netizen.

Bayangkan la. Hanya dengan memiliki wajah yang cantik je, dah buat ramai orang yang jatuh cinta dengan Cikgu Merecik ni. Sampai tahap ada yang tawar dia untuk menyertai bidang lakonan.

Aishah atau nama sebenarnya Puteri Aishah Sulaiman, 22, berkata, dia ingin menggunakan platform Dewi Remaja 2015 lalu untuk mencuba nasib dalam bidang lakonan sebelum bekerja dalam bidang perguruan sepenuhnya.
"Pada mulanya saya berhasrat untuk sambung belajar dalam diperingkat Ijazah Pendidikan Bahasa Inggeris sebagai Bahasa Kedua (TESL) selepas menamatkan pengajian diperingkat diploma tahun lalu.
"Namun, saya tangguhkan sementara untuk cuba nasib dalam industri seni terlabih dahulu, saya rasa sayang tidak gunakan platform Dewi Remaja lalu untuk mencuba bidang seni terlebih dahulu," ujarnya.
Fuh!!! Bukan saja cantik. Tapi Cikgu Merecik tu pernah jadi model. Memang banyak jugak la kemahiran dia. Tapi, dia kata, dia tetap juga akan meneruskan juga hasrat untuk sambung belajar.

Kiranya, takde la dia nak tinggalkan terus bidang perguruan ni. Untung la orang zaman sekarang ni. Asal muka cantik je, macam - macam tawaran diberikan oleh pelbagai pihak. Tapi kalau setakat muka cantik, hati busuk, memang takde sapa yang nak buat kawan!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.