Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAKIN MEROYAN LA SI PUDIN TU DIBUATNYA!!!

SEMUT HITAM
MAKIN MEROYAN LA SI PUDIN TU DIBUATNYA!!!
Hahaha!!! Mau kali ni berguling - guling Si Pudin tu bila dia mendapat tahu mengenai berita ni. Jangan sampai ada yang hilang akal sudah la. Nanti, hilang pulak pejuang 'Politik Baru'. Hehehe...

Jika semalam, beria - ia betul Si Pudin tu marah bila laman portal The Malaysian Insider telah ditutup oleh pihak SKMM. Seolah - olah macam esok dunia dah nak kiamat pulak dah gayanya.

Kononnya Si Pudin tu mendakwa, tindakan yang dilakukan oleh pihak SKMM tu adalah tidak wajar dan membuktikan Kerajaan bacul dengan Kebenaran serta 'Anti Kebebasan Media'.

Hakikatnya, Si Pudin tu lupa bahawa parti yang dia sertai pada ketika ini pun dok buat benda yang sama jugak. Menyekat 'Kebebasan Media' dengan mengambil tindakan undang - undang.

Tapi, nampak gayanya usaha Si Pudin tu membuktikan bahawa dia hanya seorang pemimpin yang mudah lupa. Maka sebab itu dia meroyan tak tentu arah macam 'Kucing Hilang Anak'.

Namun, dipihak Malaysian Insider, mereka cuba menggunakan laluan Alternatif dengan membuka 'Laman Cermin' atau dikenali sebagai 'Mirror Site' bagi mengatasi masalah yang dihadapi.

Malangnya, tindakan mereka itu ternyata GAGAL apabila ekses laman itu juga turut disekat. Malah usaha The Malaysian Insider mewujudkan laman blog dengan menggunakan 'Wordpress' pun tak berjaya.

Mana tidaknya. Yang diorang cerdik sangat pegi buat posting mengenai kewujudan laman alternatif tu didalam Facebook siapa suruh? Kan ke nampak sangat BODOHnya puak - puak TMI ni.
Apa ke BONGGOK sangat pergi bagitau orang kat mana dia sembunyi. Itu membuktikan bahawa strategi Politik Baru yang diamalkan oleh puak - puak TMI ni hanya sama taraf je dengan Politik Longkang!!! Kalau dah namanya PENIPU tu, PENIPU la jugak!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.