Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

'MENJILAT' DAPigs JE LA KERJA PKR NI!!!

SEMUT HITAM
'MENJILAT' DAPigs JE LA KERJA PKR NI!!!
Adoyai!!! Masih ada lagi ke dikalangan puak - puak PKR tu yang anggap mereka dapat mempengaruhi DAPigs dengan cara berunding? Nampak sangat la diorang ni masih Tak Sedar Diri.

Kita ingatkan PKR dah mengampunkan dosa yang telah dilakukan oleh DAPigs terhadap dua orang ADUN mereka semalam. (Klik Sini) Rupanya, isu tu masih lagi hangat diperkatakan.

Dan yang herannya, orang yang memberi pendapat sedemikian merupakan orang yang pernah menggelarkan Si Tokong DAPigs tu sebagai seorang pemimpin yang 'Sombong' dan 'Angkuh'.

Bahkan dia juga yang melabelkan Si Tokong DAPigs tu sebagai 'Tokong' yang perlu disembah oleh orang lain. Jadi, kenapa sekarang dia masih optimis terhadap Si Tokong DAPigs tu?

Hakikatnya, apa yang dilakukan oleh pemimpin PKR ni hanya sekadar membuang masa semata - mata. Malah dia sendiri sedar bahawa ianya tidak akan memberikan sebarang kesan.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan, Pengerusi PKR Pulau Pinang menyeru agar Rejim DAPigs dapat berunding dengan PKR bagi menyelesaikan isu berkaitan pemecatan dua orang ADUN tu.

Kata dia, isu itu perlu diselesaikan bagi menjamin kepentingan rakyat serta memberikan sokongan padu kepada ADUN - ADUN PKR yang telah didakwa 'Memungkiri Janji' mereka.
“Saya dan seluruh kepimpinan Keadilan Pulau Pinang mengajak dan menyeru kerajaan negeri supaya kita mencari jalan untuk menyelesaikan isu ini dan moving forward (bergerak ke hadapan).
“Selain itu kita juga prihatin terhadap rungutan rakyat yang mahu kita bersatu untuk memperjuangkan kepentingan rakyat, menegakkan keadilan dan menentang kezaliman,” katanya.
Kan nampak sangat yang Pengerusi PKR Pulau Pinang ni tak sedar diri. Masih lagi dia cuba nak membuat rayuan pada puak - puak DAPigs tu dengan alasan nak menjaga kepentingan rakyat?

Sedangkan sebelum ini pun, Si Menteri Besar Selangor tu keluarkan kenyataan, membantah tindakan yang dilakukan oleh Rejim DAPigs terhadap dua orang ADUN PKR tu pun DAPigs tak peduli.

Walhal Si Menteri Besar Selangor tu juga merupakan Timbalan Presiden PKR. Inikan pulak puak - puak DAPigs tu nak dengar cakap seorang pemimpin cabuk macam dia. Lagi la diorang tak kisah.

Nak pulak yang buat rayuan tu datangnya dari seorang pemimpin yang pernah mengutuk Si Tokong DAPigs tu. Makin bertambah la puak - puak DAPigs tu akan buat - buat pekak telinga.

Pokok pangkalnya, kenyataan yang dibuat oleh Pengerusi PKR Pulau Pinang tu sekaligus membuktikan bahawa PKR memang perlu Tunduk dan Patuh kepada DAPigs. Maka sebab itu diorang terpaksa membuat rayuan dan menyeru agar DAPigs berunding!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.