Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NYONYA KOK DAH SERIK BUAT KERJA PANDIR!!!

SEMUT HITAM
NYONYA KOK DAH SERIK BUAT KERJA PANDIR!!!
Mungkin Si Nyonya Kok ni dah serik buat kerja pandir dan tak nak jadi macam Monyet. Maka sebab itu dia ambik keputusan untuk tidak lagi mem-BODOH-kan diri dia secara terbuka.

Mungkin Si Nyonya Kok tu dah insaf dan bertaubat dari perlakuan buruk yang ditonjolkan sebelum ini. Jadi sebab itu dia ambik keputusan untuk tidak mengulangi kerja pandir yang pernah dilakukan.

Selepas video kontroversi Tahun Baru Cina berbentuk sindiran 2 tahun lalu, Ahli Parlimen Seputeh tu hanya mengeluarkan klip video terbaru namun tidak menyelitkan sebarang sindiran.

Klip video yang berdurasi selama 19 saat yang disiarkan di laman Facebook miliknya, Si Ahli Parlimen  DAPigs Seputeh itu hanya menggesa rakyat untuk bersatu dalam memerangi kejahatan.
"Perpaduan adalah kekuatan. Bersatulah dalam memperjuangkan yang baik dan menentang kejahatan. Mari kita jadikan tahun Monyet ini yang baik untuk negara dan semua rakyat Malaysia," tulisnya di laman Facebook beserta dengan klip video tersebut.
Dalam video itu, Kok disertai ahli pasukannya yang berpakaian tradisional Cina dilihat memberikan ucapan ringkas dan mempunyai maksud tersirat dalam bahasa Mandarin dengan sarikata dalam Bahasa Malaysia.

Apabila ditanya mengapa klip video kali ini pendek, Si Nyonya Kok itu hanya menjelaskan kerana dia sedang sibuk menguruskan jentera untuk menghadapi Pilihan Raya Negeri Sarawak.
"Tahun ini rakan-rakan saya dan saya memutuskan mengeluarkan rakaman video pendek dengan mesej yang mudah, iaitu, perpaduan adalah kekuatan dan semua orang perlu bersatu untuk berjuang untuk yang baik dan menentang kejahatan supaya tahun Monyet menjadi tahun yang baik buat semua rakyat Malaysia."Saya agak sibuk dengan kempen pilihan raya Sarawak, perlu menyalurkan tenaga saya dalam isu yang lebih penting," katanya kepada The Malaysian Insider dalam satu mesej WhatsApp.
Huh! Sibuk berpolitik ditempat orang rupanya. Ingatkan Si Nyonya Kok tu sibuk menjaga rakyat dikawasan dia sendiri. Tapi, apa boleh buat. Pemimpin Pakatan Haprak ni memang suka sibuk kat tempat orang. Tempat sendiri dia bukannya peduli!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.