Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PAS TAK NAK TERLIBAT BEBASKAN PELIWAT!!!

SEMUT HITAM
PAS TAK NAK TERLIBAT BEBASKAN PELIWAT!!!
Himpunan 365 #BebasAnwar #BebasRakyat sempena genap setahun Si Peliwat tu di penjara malam tadi menyaksikan tiada seorang pun pemimpin PAS hadir memberikan sokongan.

Sebaliknya, sekurang-kurangnya 15 pemimpin politik pembangkang daripada PKR, DAP dan parti 'Kuali' menyampaikan ucapan secara bertali arus di depan pintu masuk penjara itu.

Jurucakap penganjur yang menggelar diri mereka "Pro98 Reformis Malaysia" berkata, mereka menjemput PAS bermesyuarat sejak 2 bulan lalu tetapi ianya lansung tidak diendahkan.
"Saya rasa terkilan kerana sepanjang perjalanan program daripada mesyuarat ke mesyuarat walaupun kami jemput tapi pimpinan PAS di semua peringkat tidak ada yang hadir dan kemuncaknya tidak ada seorang pun pada malam ini."Sedangkan, program malam ini acara rakyat untuk membebaskan ikon perjuangan rakyat bagi meneruskan agenda reformasi," kata pengerusi tetap PKR Sabak Bernam itu ketika ditemui selepas acara tamat pada 12 malam.
Bagaimanapun, ketidakhadiran pimpinan PAS tidak merencatkan mood sambutan acara. Bahu jalan di depan Penjara Sungai Buloh dipenuhi kereta sejak jam 8 malam lagi.

Mencuri perhatian ramai ialah ucapan Nurul Izzah yang cuba meniup semangat dan menggesa agar mereka tidak perlu bersedih dengan pemenjaraan Si Ketua Penipu tu yang dianggap sebagai 'Tahanan Politik'.
"Ingat pesanan saya, jangan sedih. Nak sedih buat apa? Bukan kita yang rasuah. Kitalah patriot yang sebenar," kata ahli Parlimen Lembah Pantai itu disambut tepukan gemuruh hadirin.
Begitulah Songsangnya perjuangan puak - puak Pakatan Haprak ni. Yang Si Peliwat tu dianggap sebagai Ikon perjuangan rakyat. Yang Si Kaki Fitnah tu pulak anggap diri dia sebagai 'Patriot'.

Punya la tak sedar dirinya puak - puak Pakatan Haprak ni. Jadi, tak pelik la kenapa PAS enggan turut serta dalam perhimpunan yang dianjurkan semalam sebab semuanya jenis manusia yang tak boleh terima hakikat belaka!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.