Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PATUT LA DAPigs MUAK DENGAN PKR!!!

SEMUT HITAM
PATUT LA DAPigs MUAK DENGAN PKR!!!
Heh! Memang tak disangka - sangka. Memang betul sangat dah tindakan yang telah dilakukan oleh puak - puak DAPigs tu baru - baru ini terhadap PKR. Ianya tak perlu disangkalkan lagi.

Jika sebelum ini, kita didedahkan dengan tindakan puak - puak DAPigs tu yang dilaporkan telah mengambil tindakan terhadap dua orang ADUN PKR yang didakwa 'Memungkiri Janji'.


Tak cukup setakat itu sahaja. Khabar dari Selangor pulak menyatakan bahawa DAPigs sudah muak dengan Politik Retorik PKR sehingga menyebabkan perpecahan didalam Pakatan.

Maka timbul la spekulasi dikalangan rakyat di Negeri Selangor yang rata - rata melahirkan pandangan bahawa DAPigs sedang mengatur langkah untuk menyingkirkan PKR dari jawatan MB.


Tapi apa yang jelas, jika kita lihat dari satu sudut, tindakan yang dilakukan oleh puak - puak DAPigs tu memang ada asasnya kerana kepincangan yang berlaku dalam PKR masih belum selesai.

Perkara itu dapat kita lihat dengan jelas apabila dikalangan pemimpin - pemimpin PKR di Selangor tu pun masih ramai yang tak puas hati dengan pemerintahan Rejim Pakatan Selangor.

Dan kini, kepincangan dalam kemelut kepimpinan yang melanda PKR tu dikatakan mula merebak ke Negeri Pulau Pinang yang diperintah oleh puak - puak DAPigs tu pada ketika ini.

Katanya, perbalahan diantara pemimpin - pemimpin PKR di Negeri tersebut telah menyebabkan kepala lutut Si Tokong DAPigs tu pening sehingga dia terpaksa masuk campur.

Dari sumber yang mendedahkan perkara itu sebelum ini menjelaskan bahawa perbalahan didalam PKR Pulau Pinang tu berpunca dari beberapa orang pemimpin yang dikatakan tidak sehaluan.
"Ini berikutan rasa tidak puas hati 5 sekawan dari PKR ini yg berasa terpinggir dan menganggap YB Rashid yg juga dari PKR terlalu tunduk dan mengikut telunjuk LGE hingga mengabaikan rakan2 lain dalam PKR..." - seterusnya...
Itulah bahananya bila wujudkan parti hanya semata - mata kerana nak memperjuangkan kepentingan individu tertentu je. Maka penyudahnya, masing - masing mula jadi Gila Kuasa belaka.

Jadi, terpaksa la Si Tokong DAPigs tu campur tangan. Kalau tidak, nasib dia akan jadi sama seperti Azmin di Selangor. Sampai hari ini, Si Menteri Besar Selangor tu masih GAGAL untuk menyelesaikan perbalahan yang berpanjang diantara PAS dan DAPigs!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.