Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAKKAN MAT SABU TAKDE DUIT NAK BAYAR SAMAN!!!

SEMUT HITAM
TAKKAN MAT SABU TAKDE DUIT NAK BAYAR SAMAN!!!
Alamak ai!!! Takkan RM 200 ribu pun Si Mat Sabu tu tak boleh bayar? Mustahil Si Mat Sabu takde duit sebanyak itu? Bukan ke dia makan komisyen dengan puak - puak DAPigs tu?

Kata dia baik sangat dengan Si Tokong DAPigs tu. Kenapa dia tak mintak tolong dengan Si Tokong DAPigs tu? Mustahil juga kalau Si Tokong DAPigs tu tak nak tolong 'Abang' dia, ye tak.

Tapi, walaupun Si Mat Sabu tu dapat bayar duit pampasan tu, dia tetap jugak tak boleh nak nafikan satu hakikat yang perlu diketahui oleh orang ramai. Si Mat Sabu tu juga seorang KAKI FITNAH.

Jika hari ini, Si Mat Sabu tu didapati menabur fitnah terhadap Bekas Timbalan Pesuruhjaya Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) yang didakwa terlibat dalam isu 'Projek Ic' di Sabah sebelum ini.

Maka sebab itulah Si Mat Sabu tu telah didapati bersalah oleh pihak mahkamah dan dia perlu membayar pampasan sebanyak RM 200 ribu kepada Bekas Timbalan Pesuruhjaya SPR tu.
Menurut peguam Wan Ahmad, Noor Hazira Abu Haiyan, notis kebankrapan telah pun disampaikan kepada Mat Sabu pada 3 Febuari lalu, tetapi pemimpin pembangkang itu tidak mematuhinya. Berikutan itu, beliau terpaksa memfailkan petisyen pemiutang terhadap Mat Sabu, untuk mendapatkan sebanyak RM200,000 yang diputuskan pihak mahkamah sebelum ini. 
Dalam penyataan tuntutan, Wan Ahmad mendakwa defendan mengeluarkan perkataan fitnah bahawa beliau tidak boleh dipercayai kononnya kerana terbabit dengan pengeluaran kad pengenalan biru dalam ‘Projek IC’ di Sabah.
Tapi, itu bukan la kali pertama Si Mat Sabu tu bertindak sedemikian. Bahkan sebelum ini pun dia pernah juga bertindak tidak bertanggungjawab terhadap dakwaan yang dibuat secara terbuka.

Pada tahun 1997, Si Mat Sabu bersama - sama dengan pemimpin DAPigs dok sibuk menjaja cerita kononnya Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat dan mendesak Si Ketua Penipu tu letak jawatan.

Pada ketika itu, Si Mat Sabu juga turut menggelarkan Si Ketua Penipu tu dengan nama jolokan 'Al-Juburi' dan melabelkan dia sebagai 'Kaki Pungkoq' sewaktu dalam sidang Parlimen.

Tapi IRONIKnya hari ini, Si Mat Sabu tu bukan sahaja enggan menjelaskan dakwaan yang dilemparkan. Sebaliknya, dia boleh pulak menyokong Si Ketua Penipu tu untuk menjadi Perdana Menteri

Itu la HIPOKRITnya perangai Haramjadah pemimpin yang bernama Mat Sabu ni. Dia bukan sahaja mempamerkan sifat yang tidak bertanggungjawab terhadap dakwaan yang dibuat. Malah dia juga seorang pemimpin yang MUNAFIK secara terang - terangan!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.