Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

(VIDEO) BERENTI LA JADI "PENJILAT" KEPADA PELIWAT!!!

SEMUT HITAM
(VIDEO) BERENTI LA JADI "PENJILAT" KEPADA PELIWAT!!!
Mudah cerita, kalau kita taksub sangat dengan perangai Si Ketua Penipu ni, takut akhirnya nanti kita pulak yang menjadi mangsa kerakusan nafsu dia. Ramai dah yang kena sebelum ni.

Yang tinggal hari ni pun hanya sebab diorang mendahagakan kuasa. Maka sebab itu kita tengok wujudnya orang macam Si Rafizi dan Si Menteri Besar Cap Ayam tu. Diorang nak kuasa je.

Dan sebab itu jika kita tengok hari ini, soal bab Halal Haram dalam menjaja Fitnah yang bukan - bukan mula menjadi berleluasa dikalangan puak - puak Parti Keluarga Rosak tu sendiri.

Tabur fitnah pulak bukan setakat terhadap orang lain. Tapi sesama diorang sendiri pun sanggup. Semuanya sebab diorang ni dah mula 'Gila Kuasa' hasil didikan dari Si Ketua Penipu tu.

Punya la diorang ni Gila Kuasa sampai tahap nak menang Pilihan Raya pun sanggup juga diorang tabur fitnah terhadap calon parti lawan. Lepas tu, bila dah menang, diorang pura - pura tak bersalah.

Perkara yang sama jugak dinyatakan oleh Bekas Ketua Wanita PKR Pulau Pinang yang turut mengingatkan golongan muda supaya tidak mudah Taksub dengan perangai Si Ketua Penipu tu.
"Dia (Anwar) guna orang macam saya ini untuk dialah, macam tu juga (Datuk Seri Dr) Wan Azizah, keluarga mereka ni, saya nak beritahu, mereka guna kami untuk kepentingan diri mereka dan keluarga mereka, untuk simpati kami kepada mereka, untuk berjuang demi mereka," katanya.
Nah! Itu membuktikan bahawa kepimpinan puak - puak Pakatan Haprak ni memang tak boleh nak dipercayai lansung. Kerja diorang bukannya nak membantu membela nasib rakyat. Sebaliknya, berjuang demi menjadikan Si Ketua Penipu tu sorang je!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.