Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

APA HAL RAMAI SANGAT BERGULING - GULING NI???

SEMUT HITAM
APA HAL RAMAI SANGAT BERGULING - GULING NI???
Alamak ai!!! Ni pasal apa pulak yang ramai sangat berguling atas jalan raya ni? Dengar kata sejak dari malam semalam, ramai orang diserang penyakit sawan macam orang kena sampuk.

Sampai tahap ada yang meroyan macam orang hilang akal dibuatnya. Dah buang tebiat ke diorang ni sehingga tahap sanggup berguling - guling atas jalan raya ni? Lemah sangat iman diorang ni.

Hanya semata - mata kerana gambar - gambar dibawah ni pun dah ramai yang meroyan jugak ke? Takkan tengok gambar pun ada yang sampai tahap hilang akal? BODOH sangat gayanya.
Bila gambar yang disiarkan ni menjadi viral dalam laman media sosial, mula la ramai yang buat cerita yang bukan - bukan. Sampai tahap ada yang mendakwa kononnya PM ni nak tunjuk alim pulak.

Soalnya, salah ke bila pihak Kerajaan nak memperkasakan pengajian Tahfiz di Malaysia ni? Adakah dengan menganjur program sedemikian rupa boleh dianggap sebagai satu 'Dosa Besar'?

Dan kehadiran pemimpin - pemimpin PAS dalam majlis yang diadakan semalam juga menunjukkan indikasi bahawa pihak Kerajaan memang sedang berusaha untuk memartabatkan Islam.
Maka kehadiran para pemimpin PAS ini bukti bahawa mereka juga turut mengiktiraf usaha yang dilakukan oleh pihak Kerajaan. Tapi, kenapa ada dikalangan Pencacai Pakatan Haprak tu yang dengki?

Bagi kesimpulan mudahnya, tindakan mereka yang memperlekehkan majlis malam semalam hanya dari kalangan orang yang benci melihat Islam tu berkembang subur di Malaysia ni. Perangai tak ubah macam perangai Yahudi!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.