Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DAPigs ADA 1.2 BILLION PUN MASIH NAK KUTIP DERMA???

SEMUT HITAM
DAPigs ADA 1.2 BILLION PUN MASIH NAK KUTIP DERMA???
Haduhai!!! Ini la masalahnya bila Si Kaki Kuda ni mula nak berbicara soal agama dan mencampur-adukannya dengan soal kepentingan Politik Peribadi diri sendiri. Sumbang sangat gayanya.

Belum apa - apa lagi, diorang dah mula mintak derma dari kalangan rakyat walaupun selama hari ini diorang mendakwa rakyat hidup menderita. Duit rakyat tu jugak yang diorang nak perah.

Buat apa pulak dia nak kutip derma dari rakyat? Dulu dia boleh kutip derma dengan mengadakan Loteri dan Judi Haram. Kenapa pulak sekarang dia tak nak buat? Dia dah mula insaf ke?

Berapa kali dah rakyat kena tipu dengan dakyah pembohongan melalui kutipan derma ni? Dulu kutip derma nak buat jalan raya. Akhirnya, Kerajaan BN juga yang terpaksa tanggung kos.

Lepas tu ada juga yang kutip derma kononnya sebab nak saman Tabung Haji. Tapi sampai ke cerah, takde pun yang berani ambik tindakan. Akhirnya, bab nak saman Tabung Haji tu senyap begitu je. Tapi, hari - hari masih dok menyalak.

Ada pulak yang sanggup tubuhkan organisasi hanya semata - mata nak kutip derma bagi mengelakkan seorang Kaki Fitnah diisytiharkan Bankrap. Dah dia buat dosa, nak ajak orang Syubhah pulak?

Kali ini, nak kutip derma untuk 'Selamatkan Malaysia' pulak dengan 'pulangan dikemudian hari', kata dia. Siapa yang dapat 'Pulangan' tu nanti? Daripada kutip derma bagi ke orang macam dia, baik tak payah. Kutip derma bina masjid lagi bagus. Saham dapat jugak sampai ke akhirat!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.