Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[DULU DEDAK SEKARANG PISANG] Dari Keyboard Warriors Mad Maslan Kepada TENTERA MONYET

CELAH GELEGAR - Mencari Kebenaran Yang Sebenar
[DULU DEDAK SEKARANG PISANG] Dari Keyboard Warriors Mad Maslan Kepada TENTERA MONYET

Saya melihat kumpulan penentang najib sudah mula lengkap...

Diketuai oleh seorang negarawan, disokong kuat oleh wanita seperti ainina dan kini di muncul pula anak muda yang juga terkenal sebagai pakar debat.

Manakala bagi pemimpin umno pula yang menyumbangkan kekuatan kepada kumpulan ini ialah mukhriz, muhyidin dan shafie apdal.

Kejatuhan najib seperti sudah hampir pasti apabila pemimpin pembangkang evergreen seperti lim kit siang dan mahfuz juga turut serta untuk menguatkan lagi kumpulan ini.

Najib dilihat sedikit tersandar kebelakang dan terus mengamalkan politik ugutan apabila ketua polis negara turut campur tangan untuk mengambil tindakan tegas kepada sesiapa yang didapati bercakap dengan berbaur hasutan

Malah pendokong kuat najib juga mula menghimpunkan seramai mungkin tentera monyet untuk mempertahankan skandal najib dan 1MDB nya.

Ini sudah cukup membuktikan bahawa tentera ayam4u sudah gagal berfungsi dengan baik apabila dedak semakin licin tetapi kerja tidak berjalan seperti yang diharapkan.

Dikhabarkan harga pisang pula akan mula meningkat tinggi bagi menyaingi harga dedak yang sudah kehabisan.

Sekiranya dahulu tentera ayam terkenal dengan gelagat suka berak cirit di merata merata waima didalam putrajaya pun habis bersepah taik ayam candu tapi kini lebih merisaukan lagi rakyat ialah tentera monyet adalah lebih agresif kerana mereka bukan saja berak merata tetapi monyet juga amat gemar mencuri dan ada kes berlaku di zoo taiping dimana monyet monyet amat gemar mencuri coli dan seluar dalam wanita.....


- Keranda Terbang

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.