Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KE-BODOH-AN SENDIRI JUGA YANG MEMBOGELKAN GUAN ENG!!!

SEMUT HITAM
KE-BODOH-AN SENDIRI JUGA YANG MEMBOGELKAN GUAN ENG!!!
Kesian! Nampak gayanya, ke-BODOH-an dalam keterbukaan Si Guan Eng tu menjemput pihak media membuat lawatan sambil belajar ke rumah 'Terlajak Murah' dia telah memakan diri.

Dalam satu kenyataan sebelum ini, Si Guan Eng tu cuba menafikan dakwaan bahawa dia tidak tahu harga sebenar rumah banglow mewah yang telah dibeli dibawah harga pasaran tu.

Sebaliknya, dalam kenyataan tersebut, Si Guan Eng tu menyalahkan pihak media dan mendakwa mereka sengaja memutar-belitkan kenyataan yang telah dibuat sehingga ia disalah tafsir.


Tapi apa yang jelas, tindakan Si Guan Eng tu cuba nak menunding jari terhadap orang lain akhirnya telah memakan diri dia sendiri apabila video mengenai perkara tersebut mula menjadi viral hari ini.

Kalau sebelum ini, kita hanya keluarkan petikan - petikan dari kenyataan yang telah dibuat. Kali ini, kita berkesempatan untuk mendengar sendiri apa yang diucapkan oleh Si Guan Eng tu.


Dengan adanya bukti video seperti dibawah ni, maka tak heran la kenapa Si Guan Eng tu semenjak dua ni dilihat mula melarikan diri dari terus bertembung dengan pihak wartawan yang menunggunya.

(Baca Juga: Guan Eng Mula Lari Dari Pihak Media!!!)

Tapi, jangan heran la kalau puak Pakatan Haprak yang juga merupakan Penjilat Bontot DAPigs tu kata video dibawah ni juga sudah diedit untuk memburukkan nama Ketua Menteri Pulau Pinang tu.

Paling tidak, diorang boleh juga kata, video dibawah ni tak boleh jadi bukti sebab ianya besi. Besi mana boleh bercakap. Maka sebab itu bukti video seperti dibawah ni tak boleh diterima sebagai satu sumber untuk menegakkan Kebenaran!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.