Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KE-MUNAFIK-AN TONY PUAKA KIAN TERSERLAH!!!

SEMUT HITAM
KE-MUNAFIK-AN TONY PUAKA KIAN TERSERLAH!!!
Heh!!! Memang IRONIK sungguh pendirian yang dibuat oleh Si Tony Puaka ni. Nampak sangat dia mengamalkan Politik Berat Sebelah apabila menolak desakan supaya Si Guan Eng tu bercuti.

Dalam kenyataan yang dibuat hari ini, Si Tony Puaka tu bukan sahaja menampilkan sifat HIPOKRIT Pakatan Haprak tu. Tapi dia juga turut mempamerkan sifat Politik Retorik untuk menjaga kemaluan Guan Eng.

Kata Si Tony Puaka, Si Ketua Menteri Pulau Pinang tu tak perlu ikut desakan yang dibuat oleh rakan - rakan sekutu mereka dalam Pakatan Haprak tu untuk bercuti seperti mana yang disarankan.

Kata Si Tony Puaka, desakan yang dibuat oleh Si Gay Tua Hisham Rais, Ambiga dan Pemuda PAS Pulau Pinang sebelum ini adalah tidak berasas dan tidak masuk akal sama sekali.

Apa yang jelas, Si Tony Puaka tu cuba membayangkan mereka yang membuat desakan tu BODOH kerana memberi tekanan kepada Si Guan Eng tu untuk bercuti bagi membenarkan siasatan dijalankan.

Apabila ditanya mengenai desakan yang dibuat oleh puak - puak Pakatan Haprak tu terhadap Perdana Menteri, pandai pulak Si Tony Puaka tu bagi alasan kononnya kedudukan mereka berbeza.
"Selain daripada memegang jawatan Perdana Menteri, Najib juga merupakan Menteri Kewangan, justeru berada pada kedudukan yang boleh mempengaruhi hasil siasatan. Lantaran itu kita seru beliau supaya bercuti semasa siasatan sedang dijalankan," katanya.
Pulak dah!!! Kot Si Guan Eng tu jadi Ketua Menteri, bukan ke dia juga pegang portfolio Kewangan Negeri? Yang itu tak pulak Si Tony Puaka tu anggap ianya akan menjejaskan siasatan?

Bila kena ke geng sendiri, pandai pulak dia nak bagi alasan yang bukan - bukan. Nampak sangat alasan yang diberikan oleh Si Tony Puaka ni pun hanya sekadar mem-BODOH-kan diri dia sendiri.

Jelas, kenyataan yang dibuat oleh Si Tony Puaka tu membuktikan bahawa puak - puak Pakatan Haprak ni memang dari kalangan mereka yang mengamalkan Politik Retorik yang sarat dengan Hipokrasi. Orang MUNAFIK macam ni, Tak Layak jadi pemimpin!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.