Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NYANYUK SANGAT DAH ORANG TUA NI!!!

SEMUT HITAM
NYANYUK SANGAT DAH ORANG TUA NI!!!
Haduhai! Kesian betul tengok nasib orang tua ni. Sampai hati anak - anak dia tak ambik peduli lansung dengan dia. Sampai tahap meracau macam orang hilang akal dah nampak gayanya.

Seperti mana berita yang disiarkan dalam blog CucuTokSelampit, Si Apek Kit Siang ni pastinya sudah nyanyuk dan gila isem. Mungkin sebab tu dia mudah sangat hilang ingatan.

Blog tersebut melaporkan, dalam kenyataan yang dipetik oleh The Malays Mail Online hari ini, Si Apek Kit Siang tu kata, dia sanggup bekerjasama waima dengan Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak untuk menyelamatkan Malaysia.

Orang tua gila ini pasti terlupa beberapa hari lepas beliau baru sahaja menandatangani 'Deklarasi Selamatkan Malaysia', yang menekankan Perdana Menteri yang sama harus diturunkan untuk menyelamatkan Malaysia.

Tapi, Si Apek Kit Siang tu sempat memberikan syarat sekiranya perkara tu berlaku. Dia mendesak Perdana Menteri membuat pengakuan terbuka bahawa dia telah gagal memimpin Negara.
"Maka atas dasar itu, Malaysia perlu diselamatkan menjangkau demokrasi dan merefomasikan institusi," katanya.
Nampak gayanya, kalau beberapa ahli politik tua nak mampus ini tidak tahu hendak bersara, Rakyat Malaysia akan terus dihidangkan dengan lawak-lawak jenaka yang mampu membuatkan seseorang itu muntah darah.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.