Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAKIN BASAH LA 'G-STRING' DIA DIBUATNYA!!!

SEMUT HITAM
MAKIN BASAH LA 'G-STRING' DIA DIBUATNYA!!!
Aduhai!!! Kalau selama hari ini, pandai sangat dia panjat pejabat mahkamah dan memfailkan saman terhadap orang itu dan ini. Paling tidak pun, dia boleh suruh peguam dia buat semua tu.

Sedangkan nak fail tuntutan fasakh terhadap suami dia sendiri pun dia tau buat. Takkan kali ini Si Nurul Izzah tu hanya setakat pandai merenggek macam budak kecik yang hilang gula - gula?

Jika sebelum ini, keluarga Si Nurul Izzah tu telah membuat dakwaan terbuka terhadap pihak Jabatan Penjara yang tidak memberikan sebarang rawatan kesihatan kepada Si Ketua Penipu tu.

Katanya, Si Ketua Penipu tu tidak dibenarkan menjalani pemeriksaan 'Magnetic Resonant Imaging' atau lebih dikenali sebagai MRI bagi menentukan penyakit yang dihidapinya ketika ini.

Keluarga Si Ketua Penipu tu juga turut membuat tuduhan terhadap Ketua Pengarah Kementerian Kesihatan kerana tidak menjalankan tugas dan tanggungjawab yang telah diberikan dengan baik.

Tapi, tuduhan dan dakwaan yang dibuat oleh keluarga Si Nurul Izzah tu telah dijawab serta dinafikan oleh pihak Kementerian dengan mendedahkan bahawa Si Ketua Penipu tu dapat rawatan dari 17 orang Pakar Klinikal!!!

Pendedahan itu telah dibuat sendiri oleh Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Dr. Noor Hisham Abdullah melalui satu kenyataan yang telah disiarkan dalam laman media semalam.
Dr Noor Hisham berkata panel pakar yang merawat Anwar terdiri daripada 17 perunding klinikal dari lapan bidang perubatan termasuk surgeri ortopedik dan radiologi otot dan tulang.

"Berhubung dengan permintaan mendapatkan pendapat kedua mengenai kecederaan bahu kronik dialami Anwar, ini telah diberikan menerusi penyertaan empat perunding ortopedik dari luar di dalam panel pakar.

"Semua keputusan berkaitan rawatan Anwar dibuat berdasarkan cadangan panel perunding dan tiada seorang pun daripada anggota panel itu membuat keputusan secara bersendirian," katanya.
Malah, dakwaan mengenai pemeriksaan MRI juga turut dinafikan dan salinan laporan tersebut telah diserahkan kepada keluarga Si Ketua Penipu tu pada 14 Julai dan 21 September yang lalu.

Nah! Sekarang ni, siapa yang bercakap benar dan siapa yang berbohong sebenarnya? Kalau pihak Kementerian melalui Ketua Pengarahnya menipu, kenapa tidak Si Nurul Izzah tu ambik tindakan dan failkan saman? Takkan dia setakat pandai bercakap je!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.