Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KALAU DAH DASAR SUKA MAKAN TAIK!!!

SEMUT HITAM
KALAU DAH DASAR SUKA MAKAN TAIK!!!
Alahai! Kesian betul tengok nasib malang yang menimpa puak - puak DAPigs tu sejak kebelakangan ni. Senang betul diorang jadi bahan untuk dipersalahkan oleh pelbagai pihak bila timbulnya isu.

Mungkin inilah Khifarahnya bila puak - puak DAPigs tu suka sangat menentang dan menjadi Anti-Islam. Penyudahnya, apa sahaja yang diorang buat akan tetap dipersoalkan secara terbuka.

Lebih kurang sama macam budak yang suka melepak kat tepi simpang kampung jugak la. Sudah pasti akan ada orang yang memandang serong terhadap mereka walaupun diorang tak buat apa - apa.

Pantang kalau ada kecurian atau pun gejala yang negatif berlaku, sudah pasti diorang ni jugak yang akan dituduh dan orang kampung akan menunding jari mencari kesalahan yang mereka lakukan.

Sama la jugak dengan nasib yang menimpa puak - puak DAPigs. Sama ada betul atau pun tidak diorang ni terlibat, kita pun tak tau. Tapi itulah yang didakwa oleh puak - puak PAS tu sebelum ini.

Katanya, tindakan 4 orang individu yang failkan saman terhadap Si Hadi Awang tu baru - baru ni berhubung isu perlaksanaan Hudud adalah didalangi oleh puak - puak DAPigs tu secara subversif.

Dakwaan itu dibuat berdasarkan penglibatan mereka yang dilihat sering berada bersama - sama dengan puak - puak DAPigs tu. Maka sebab itu puak - puak DAPigs tu pun turut dikaitkan.

Dan kecenderungan mereka ke arah menyokong aktiviti puak - puak Pengkhianat Amanah Negara (PAN) tu juga turut mengesahkan dakwaan yang telah dibuat oleh pemimpin - pemimpin PAS sendiri.

Nah! Nampak sangat la sekarang ni pandangan PAS terhadap puak - puak DAPigs tu sudah menjadi semakin Prejudis sejak parti itu berjaya memecahkan-belahkan jemaah PAS sebelum ini. 

Itulah bahananya bila suka sangat masuk campur hal rumah tangga orang lain. Penyudahnya diorang sendiri jugak yang dapat penyakit. Tu pun mujur la PAS setakat buat andainya je. Moh kalau diorang panggil satu kampung dengan kayu, baru puak - puak DAPigs tu ada akal!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.