Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KALAU DAPigs ADA TELUR, SAMAN LA JAIP!!!

SEMUT HITAM
KALAU DAPigs ADA TELUR, SAMAN LA JAIP!!!
Berani ke tidak ADUN DAP ni?
Ke dia setakat pandai 'Baca' je...
Hah! Amacam? Berani tak ADUN DAP tu nak sahut cabaran yang dia sendiri telah lakukan sebelum ini dan mengambil tindakan terhadap Jabatan Agama Islam Pahang berhubung isu khutbah tu?

Setidak - tidaknya, kita nak tengok jugak sejauh mana Si ADUN DAP tu berani untuk memenuhi kata - kata ugutan yang telah dikeluarkan sebelum ini. Kita nak tengok, setakat mana dia ni bercakap.

Kalau sebelum ini, Si ADUN DAP tu bukan main berani lagi buat desakan secara terbuka terhadap JAIP supaya memohon maaf dan mengugut untuk mengambil tindakan undang - undang.

Malah Si ADUN DAPigs tu juga turut memberikan tempoh selama 5 hari kepada pihak JAIP untuk memenuhi tuntutan mereka. Tapi MALANGnya, tak sampai 24 jam, tuntutan Si ADUN DAP tu telah ditolak.

JAIP dalam satu kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini tetap bertegas, tidak akan tunduk terhadap desakan tersebut dan tidak khuatir sekiranya Si ADUN DAP tu nak ambik tindakan sedemikian.


Maka sekarang, apa yang Si ADUN DAP tu tunggu lagi? Adakah dia masih nak menunggu sehingga tamat tempoh yang diberikan baru dia nak memfailkan saman terhadap pihak JAIP?

Persoalannya, perlu lagi ke dia nak menunggu selama itu baru dia nak bertindak? Takkan dia nak tunggu cerita pasal isu khutbah tu dah basi baru dia nak failkan tindakan perundangan tu?

Yang herannya, kenapa Si ADUN DAP tu terpaksa menunggu selama tiga hari baru dia nak bangkitkan isu mengenai khutbah tersebut? Kenapa dia tak buat desakan tu pada hari ianya berlaku?

Nampak sangat la yang Si ADUN DAP tu pun terpaksa tunduk dan mendapat 'Restu' dari pihak atasan yang majoritinya terdiri dari kalangan puak - puak Kafir Harbi belaka. Mungkin sebab itu dia lambat bertindak.

Sekarang kita pulak berikan dia masa untuk ambik tindakan terhadap pihak JAIP. Kalau betul Si ADUN DAP tu ada telur, saman la JAIP. Kotakan janji yang dia sendiri telah lakukan sebelum ini. Jangan dia setakat pandai nak buat GEMPAK je!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.