Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KHALID PERTIKAI, KENAPA PELIWAT NAK JADI PM???

SEMUT HITAM
KHALID PERTIKAI, KENAPA PELIWAT NAK JADI PM???
Hah! Ingatkan kita sebagai rakyat biasa je yang mempertikaikan mengenai perkara tu. Rupanya, Si Khalid Ibrahim ni pun turut mempertikaikan benda yang sama. Kenapa Si Peliwat tu juga nak jadi PM?

Mungkin akan ada orang kata, tindakan Si Khalid Ibrahim tu mempertikaikan perkara tersebut kerana didorong oleh perasaan dendam dia terhadap Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Jika difikirkan dari satu sudut, memang betul apa yang diperkatakan. Tapi secara logiknya, ada benar jugak perkara yang dipertikaikan oleh Si Khalid Ibrahim tu. Pakatan dah takde calon lain ke?

Kenapa balik - balik Si Ketua Penipu yang dah didapati bersalah kerana meliwat bekas pembantu peribadi dia tu jugak yang nak dipilih dan menjadi calon tunggal sebagai Perdana Menteri Malaysia?

Adakah puak - puak Pakatan Haramjadah tu semuanya dah ketandusan pemimpin untuk dijadikan sebagai calon sehingga terpaksa memilih seorang banduan menjadi Perdana Menteri?

Dan apa yang lebih menghairankan ialah kenapa puak - puak DAPigs tu boleh bersetuju dengan pencalonan tersebut sedangkan diorang jugak yang menuduh Si Ketua Penipu tu sebagai Peliwat?

Bukan ke dulu Si Apek Kit Siang, Si Tokong DAPigs serta Mendiang Karpal Singh juga yang menuduh Si Ketua Penipu tu sebagai seorang Peliwat dan mendesak agar dia digugurkan dari jawatan Timbalan Perdana Menteri?

Jadi, kenapa sekarang puak - puak DAPigs tu pulak yang dilihat beria - ia sangat nak mengangkat Si Ketua Penipu tu dan dipilih untuk menjawat jawatan sebagai Perdana Menteri Malaysia?

Tidakkah itu membuktikan bahawa puak - puak DAPigs tu ada agenda subversif yang sengaja disembunyikan dari pengetahuan orang lain? Hakikatnya, DAPigs ni berjuang untuk kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je. Dasar Kafir Harbi ni memang tak boleh percaya!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.