Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MABUK APA SI RAFIZI NI???

SEMUT HITAM
MABUK APA SI RAFIZI NI???
Yang sangka diri dia bijak cuba nak memperbodohkan yang lebih bijak? Adakah itu yang sedangkan dilakukan oleh Si Rafizi pada ketika ini? Adakah dia ingat rakyat Malaysia ni semuanya BODOH belaka?

Tolong la! Jangan la pandang rendah pada rakyat di Malaysia ni. Jangan ingat tindakan dia tu dapat mengelirukan waima penyokong - penyokong PAS diperingkat akar umbi sekali pun.

Kecuali la kalau penyokong - penyokong PAS tu kebanyakkannya sengaja cuba nak menutup mata dari melihat kebenaran. Jenis penyokong - penyokong macam tu semuanya buta perut belaka.

Realitinya semua orang tau tujuan Si Rafizi tu keluarkan kenyataan dengan mendakwa kononnya Tahaluf Siyasi PKR dengan PAS masih boleh diguna-pakai biar pun mereka dah wujudkan Pakatan Haprak Baru.

Bagaimana mungkin Tahaluf Siyasi atau pun Kerjasama Politik tu boleh diterima pakai sedangkan dalam masa yang sama mereka menjalinkan kerjasama dengan pihak musuh PAS?

Bukan ke sebelum ini PAS dah nyatakan pendirian bahawa mereka tidak akan berkerjasama dengan puak - puak DAPigs dan begitu juga dengan pendirian DAPigs sendiri terhadap PAS?

Jadi, bagaimana mungkin PKR anggap diorang boleh jalinkan kerjasama dengan kedua - dua belah pihak? Nampak sangat tindakan PKR tu hanya sekadar mementingkan diri sendiri.

Apa yang lebih diutamakan ialah kepentingan Politik Peribadi parti tu. Maka sebab itu diorang tak peduli dengan siapa diorang jalinkan kerjasama. Janji diorang yang dapat kelebihan.

Kalau dilihat dari sudut mana sekali pun, perangai Haramjadah puak - puak PKR ni memang sama je dengan perangai MUNAFIK puak - puak Yahudi sewaktu zaman Rasulullah S.A.W dulu.

Dengan Kafir Quraish pun diorang buat perjanjian, dengan umat Islam pun diorang buat perjanjian. Tapi dalam masa yang sama, diorang jugak yang melaga - lagakan kedua - dua belah pihak.

Jadi, usah la kita percaya sangat dengan puak - puak MUNAFIK dari kalangan pemimpin - pemimpin PKR tu. Matlamat diorang hanya untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri dan mendapat kuasa "At All Cost" termasuk menabur fitnah sekali pun!!! 

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.