Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PEMUDA PAN MINTAK MAAF, TAKUT KENA SAMAN LA TU!!!

SEMUT HITAM
PEMUDA PAN MINTAK MAAF, TAKUT KENA SAMAN LA TU!!!
Hahaha!!! Inilah yang orang kata KEBODOHAN yang menyusahkan diri sendiri. Dek kerana terdesak sangat nak mendapatkan sokongan, sampai sanggup diorang mempergunakan orang lain.

Jika sebelum ini, kita telah pun siarkan artikel mengenai seorang Model Wanita yang menjadi mangsa kerakusan nafsu serakah puak - puak Pengkhianat pimpinan Si Mat Sabu tu.

Maka atas sebab itulah model wanita berkenaan mengambil tindakan dan mendesak agar Pengkhianat pimpinan Si Mat Sabu supaya membuang semula poster berkenaan dan meminta maaf.

Susulan desakan itu, cepat je puak - puak Pengkhianat tu membuat permohonan maaf secara terbuka dan mengakui kesilapan yang telah mereka lakukan terhadap model wanita tersebut.
"Pemuda AMANAH Negeri Melaka mengambil maklum mengenai isu Poster Anti Rasis yang menggunakan foto Saudari Felixia @ Raisyya Rania. Kami mengakui bahawa poster itu telah dibuat dan dikeluarkan oleh Pasukan IT kami yang ianya di bawah seliaan Pengarah Komunikasi, Pemuda AMANAH Negeri Melaka. Namun kami tetap mengakui bahawa niat yang baik juga perlu dilakukan dengan cara yang betul. Justeru itu, pihak kami telah mengambil keputusan untuk: 
Memohon maaf secara terbuka kepada Saudari Felixia berhubung isu ini dan pihak kami berjanji akan lebih cakna & berhati-hati dalam menghasilkan sebarang iklan, poster dan sebagainya di masa akan datang." - jelas kenyataan yang dikeluarkan.
Takut kena saman la tu gamaknya. Maka sebab itulah diorang cepat je mintak maaf. Itu membuktikan bahawa rakyat tak boleh percaya sangat dengan puak - puak Pengkhianat ni sebenarnya.

Dah terang - terang diorang ni Tak Amanah' dalam menjaga maruah orang lain. Tapi, apa nak heran ye tak. Sedangkan sebelum ini pun diorang 'Tak Amanah' dalam menunaikan janji yang telah diorang buat terhadap parti sendiri, inikan terhadap orang lain!!!

PS: Kot ye pun nak mengorat, guna la cara lain. Jangan la ikut sangat perangai Haramjadah Si Mat Sabu tu. Takkan bini orang pun diorang nak mengorat jugak!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.