Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ADUN DAPigs DILAPORKAN HILANG DALAM MAJLIS!!!

SEMUT HITAM
ADUN DAPigs DILAPORKAN HILANG DALAM MAJLIS!!!
Hah! Pelikkan? Macam mana pulak ADUN DAPigs yang sebelum ini kuat sangat mempertikai khutbah solat sunat Aidiladha tu boleh hilang dalam majlis? Majlis apa yang boleh buat dia hilang?

Kalau sebelum ini orang kata puak - puak DAPigs tu semuanya Anti Islam dan berjuang menentang Islam, bukan main marah lagi Si ADUN DAPigs tu sampai nak ambik tindakan undang - undang.
Tapi, bila ada je majlis yang berkaitan dengan agama Islam, Si ADUN DAPigs tu pun hilang. Jangan kata batang hidung, bayang - bayang dia pun takde. Dalam majlis lain, boleh pulak dia datang.

Kalau kita nak bersangka baik, kemungkinan besar Si ADUN DAPigs tu tak tau tempat, mustahil. Nak kata puak - puak DAPigs tu mengadakan majlis yang sama pada hari ini pun tak masuk akal.
Takkan pulak puak - puak DAPigs tu nak buat Majlis Sambutan Maal Hijrah pada hari ini sehingga menyebabkan Si ADUN DAPigs tu tak dapat hadir majlis sambutan diperingkat Negeri?

Walhal, majlis sambutan peringkat Negeri yang diadakan pada hari dibuat secara terbuka. Boleh dikatakan semua ADUN yang beragama Islam juga turut dijemput untuk menghadirinya.
Jadi, tak mungkin Si ADUN DAPigs yang beragama Islam tu boleh tak dapat jemputan. Dan mustahil juga kalau Si ADUN DAPigs tu kata dia tak tau hari ini ada majlis sambutan diperingkat Negeri.

Secara tidak lansung, itu membuktikan bahawa puak - puak DAPigs ni memang Anti Islam dan berjuang menentang Islam. Jika tidak, sudah pasti Si ADUN DAPigs tu juga akan turut serta dalam majlis agama seperti sambutan Maal Hijrah hari ini!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.