Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TONY PUAKA TAK PERLU DIAJAR SUPAYA JANGAN MENIPU!!!

SEMUT HITAM
TONY PUAKA TAK PERLU DIAJAR SUPAYA JANGAN MENIPU!!!
Huh! Pelik betul orang zaman sekarang ni. Masih ramai lagi dikalangan mereka yang nak anggap penyangak ni ada sifat yang baik dalam diri mereka dan nak ajar diorang buat benda yang baik.

Realitinya, kalau kena pada orangnya, kita tak kisah sangat. Tapi yang kita bercakap sekarang ni ialah dengan orang yang sejak dari lahir kerja dia memang asyik suka MENIPU je.

Mana mungkin dia akan jadi baik kalau dia sejak dari kecik itu je yang dia tau buat. Sepuluh juta kali kita cakap 'Jangan Menipu' pun, orang macam Si Tony Puaka ni takkan ikut cakap kita.

Jadi, bagaimana mungkin kita boleh nak ajar dia supaya bertindak jujur dan tidak hanya setakat cakap je benda yang dia buat? Sampai bila - bila pun Si Tony Puaka ni takkan lakukannya.

Walhal, sejak dari awal lagi kita sudah pun didedahkan bahawa Si Tony Puaka tu terlibat dalam konspirasi untuk membeli maklumat palsu yang dijaja oleh Bekas Kakitangan Petrosaudi tu.

Awal - awal lagi kita dah tau, dakwaan yang dibuat oleh Si Tony Puaka tu adalah sekadar memutar - belitkan laporan dari hasil siasatan yang telah dibuat oleh Jawatankuasa PAC Parlimen.

Memang nampak sangat yang Si Tony Puaka tu MENIPU setiap kali dia buat kenyataan mengenai isu 1MDB. Semua kenyataan yang dia buat hanya sekadar untuk mengelirukan rakyat.

Jadi, mana mungkin Si Tony Puaka tu akan mengambil tindakan dan memfailkan kes penyelewengan mengenai isu tersebut melalu saluran undang - undang. Hakikatnya, Si Tony Puaka tu sendiri pun takde bukti nak buat dakwaan tersebut. Dia setakat MENIPU je!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.