Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AKHIRNYA, TIPAH KOYAK ANGKAT "BENDERA PUTIH"!!!

SEMUT HITAM
AKHIRNYA, TIPAH KOYAK ANGKAT "BENDERA PUTIH"!!!
Akhirnya Si Tipah Koyak yang lantang bersuara memaki hamun kakitangan Jabatan Pendaftaran negara ni pun angkat 'Bendera Putih' sebab dia tau dia hanya sekadar membuang masa je.

Malah tindakan yang dilakukan semalam secara tidak lansung membuktikan bahawa Si Ketua Penipu tu BUKAN tahanan Politik. Sebaliknya dia adalah seorang Penjenayah yang telah didapati bersalah.

Jika selama hari ini, puak - puak Pakatan Haprak tu masih lagi memukul canang dan mengadu domba ke serata pelusuk dunia dengan mendakwa kononnya Si Ketua Penipu tu telah dizalimi.

Tapi hakikatnya, Si Ketua Penipu tu telah didapati bersalah oleh pihak Mahkamah kerana bertindak diluar tabiie dan meliwat Bekas Pembantu Peribadinya berdasarkan kepada bukti yang dibentangkan.

Namun akhirnya, puak - puak Pakatan Haprak tu dilihat tidak mampu untuk mengakui bahawa Si Ketua Penipu tu tetap bersalah diatas tindakan jenayah yang dilakukannya sendiri.

Bahkan mereka enggan menerima kegagalan barisan peguam mempertahankan Si Ketua Penipu tu sendiri yang menyebabkan dia meringkuk dalam penjara selama 5 tahun pada ketika ini.

Mungkin sebab itulah Si Ketua Penipu tu membuat keputusan untuk menarik balik rayuan bagi menghadiri sidang dewan yang sebelum ini mendakwa dia masih lagi berhak menjadi Ahli Parlimen.

Perkara itu telah dimaklumkan oleh Si Tipah Koyak selaku peguam kepada tiga orang Panel Hakim Mahkamah Rayuan dan ianya tidak dibantah oleh peguam yang mewakili respondan.

Tapi, apa boleh buat. Dasar orang yang Gila Kuasa ni memang payah nak terima hakikat dan mengakui kesilapan diri dia sendiri. Jadi, tak payah la puak - puak Pakatan Haprak tu nak menjaja 'Air Mata Buaya' diorang. Terima je hakikat yang Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.