Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

COVER LINE! SIVARASA PULAK HENTAM TONY PUAKA!!!

SEMUT HITAM
COVER LINE! SIVARASA PULAK HENTAM TONY PUAKA!!!
Heh! Lepas KANTOI mengenai kedudukan dia sebagai salah seorang Ahli Lembaga Pengarah syarikat lebuhraya yang telah menaikkan tol, Si Sivarasa ni cuba nak alihkan perhatian.

Kali ini, Si Sivarasa tu mencari peluang untuk menyerang Ahli Parlimen DAPigs kerana membuat tuduhan terhadap salah seorang Ahli PKR yang didakwa berlagak 'Samseng' sebelum ini.

Kata Si Sivarasa, tuduhan yang dilakukan oleh Si Tony Puaka tu terhadap sekumpulan peniaga India dengan melabelkan mereka sebagai "Samseng" dan "Gengster" adalah tidak wajar.

Malah Si Tony Puaka juga turut mendakwa dia telah diganggu oleh kumpulan yang sama diketuai oleh 'Samy' dan 'Murali' sewaktu mengadakan sidang media itu juga tidak membantu sama sekali.

Tambah Si Sivarasa, tindakan yang dilakukan oleh kumpulan peniaga - peniaga India itu dibuat kerana mereka membantah arahan untuk memindahkan lokasi tapak bazar Hari Deepavali.

Cadangan dan arahan bagi pemindahan itu, kata Si Sivarasa telah dipersetujui dan mendapat sokong sepenuhnya dari Si Tony Puaka tu serta ADUN DAPigs dikawasan berkenaan.

Kata Si Sivarasa, sepatutnya Tony dan Weng San tu tak perlu nak tunjuk Hero serta masuk campur dalam urusan tersebut. Sebaliknya, mereka perlu membiarkan pihak MBPJ yang menguruskannya.
"Therefore, my advice would be, rather than (Tony) make controversial public pronouncements on the matter, let us leave this to the Datuk Bandar of MBPJ and his councillors to resolve."  seterusnya...(Oleh itu, nasihat saya, daripada (Tony) membuat pengumuman awam yang kontroversi mengenai perkara itu, lebih baik diserahkan kepada Datuk Bandar MBPJ dan Ahli Majlis untuk menyelesaikannya) - jelasnya dalam satu kenyataan.
Dari satu sudut, cadangan yang diberikan oleh Si Sivarasa tu dilihat seolah - olah mahu pihak berkuasa Majlis Bandaraya Petaling Jaya yang dipersalahkan oleh peniaga - peniaga terbabit.

Dalam erti kata lainnya, Si Sivarasa tu mahu Si Tony Puaka dan ADUN DAPigs dikawasan tersebut buat seperti apa yang biasa mereka lakukan sebelum ini, 'Jangan Pedulikan Rakyat'.

Sama la macam yang dia lakukan ketika syarikat konsesi lebuhraya yang dia miliki menaikkan kadar tol baru - baru ini. Dia tak menyalahkan diri dia atau pun syarikat terbabit.

Sebaliknya, dia hanya membuat dakwaan KONONnya pihak Kerajaan Pusat yang keluarkan arahan kepada syarikat berkenaan sehingga menyebabkan mereka terpaksa menaikkan kadar tol tersebut.

Kesimpulannya, Si Sivarasa ni lebih suka ambik jalan mudah dengan menuduh orang lain tak buat kerja dari dia sendiri nak menanggungnya. Tapi, tak pelik la kalau dia suka buat macam tu. Lagi pun, puak - puak Pakatan ni bukannya tau buat kerja!!!

Baca juga: Senang Sangat Sivarasa Salahkan Orang Lain!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.