Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAFIZI KANTOI 'TERPANCUT AWAL'!!!

SEMUT HITAM
RAFIZI KANTOI 'TERPANCUT AWAL'!!!
Aduhai!!! Kan kita dah cakap. Asal nama dia dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu, maka semua benda yang diorang buat pun hanya sekadar dakwaan kosong semata - mata.

Nak pulak kalau mereka dari kalangan puak - puak PKR tu. Kalau tak MENIPU dan cuba mengelirukan rakyat, maka jangan panggil la diorang ni pemimpin PKR. Itu kriteria WAJIB diorang.

Baru - baru ni, tindakan Si Saifuddin keluar UMNO dan menyertai PKR telah membangkitkan lagi nafsu serakah puak - puak parti itu untuk terus menyebarkan propaganda.

Namun dakwaan yang kata kononnya jejak langkah Si Saifuddin tu akan diturut serta oleh beberapa orang pemimpin UMNO yang lain hanya sekadar polemik Politik Longkang puak - puak PKR tu sahaja.

Malah dakwaan tersebut juga turut dibidas oleh salah seorang ahli Majlis Profesor Negara (MPN) yang menyatakan bahawa ianya hanya sekadar satu keterujaan puak - puak PKR tu je semata - mata.
“Itu lebih kepada spekulasi beliau, mungkin dia berasa ghairah dengan satu kemasukan tokoh UMNO ke dalam PKR. Ahli MNO masih setia lagi dengan UMNO kecuali satu dua individu yang mungkin sebelum ini sudah memperlihatkan kecenderungan ke arah pembangkang itu lebih dari UMNO sendiri.“Mungkin sebelum ini sudah menimbulkan keraguan di kalangan ahli UMNO mengenai pendirian sebenar mereka dan kini mereka sudah meninggalkan UMNO, sebagai contoh Datuk Saifuddin Abdullah, tetapi yang lain-lainnya saya belum nampak lagi,” katanya kepada Sinar Online.
Kenyataan tersebut dibuat selepas Si Rafizi tu sebelum ini menjangkakan lebih ramai pemimpin pertengahan yang berjiwa reformasi akan meninggalkan UMNO menjelang PRU14 akan datang.

Hakikatnya, spekulasi yang cuba dilakukan oleh Si Rafizi tu tidak realitik. Si Saifuddin tu bukannya ada pengikut pun. Jauh sekali dia mempunyai kemampuan untuk mempengaruhi orang lain.

Dalam erti kata lain, Si Rafizi tu sebenarnya terlalu 'ghairah' dengan tindakan Saifuddin sehingga menyebabkan dia mengalami 'ejakulasi' terlalu awal. Itu la bahananya bila jadi pengikut - pengikut PKR ni. Suka sangat berangan dengan menggunakan kemaluan sendiri!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.