Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DAPigs HANYA SEKADAR "MEM-PELACUR-KAN" ORANG LAIN!!!

SEMUT HITAM
DAPigs HANYA SEKADAR "MEM-PELACUR-KAN" ORANG LAIN!!!
Benda dah lama dah orang bagi tau. Tapi puak - puak PAS ni degil. Diorang tak nak dengar cakap orang lain sebab kejumudan pemikiran dikalangan pemimpin - pemimpin mereka sebelum ini.

Sekarang baru la puak - puak PAS tu sedar yang DAPigs ni hanya sekadar nak mempergunakan orang lain demi untuk memenuhi kehendak nafsu serakah mereka semata - mata.

Pengarah Jabatan Penerangan Pas Pusat, mendakwa parti DApigs itu lebih mementingkan bilangan kerusi yang disasar agar untuk menguasai sesebuah negeri supaya semua parti komponen lain menurut kehendaknya.
“Selain kerusi mereka atau kerusi pihak yang taat pada mereka, DAP tidak kisah jika UMNO atau BN yang menang asalkan apapun pakatan politik, mereka yang paling banyak kerusi dan berkuasa.“Jika ada negeri yang berjaya tewaskan BN. Maka DAP yang perlu berkuasa dan boleh tentukan itu dan ini, begitu dan begini. Parti komponen kena ikut kehendak mereka,” katanya menerusi kenyataan pada Sabtu.
Menurutnya, chauvinisme dalam kalangan pemimpin tertinggi DAPigs itu akan merosakkan perpaduan rakyat dan menimbulkan keresahan dan curiga mengenai cita-cita sebenar parti itu.
“Adakah politik ala kiasu ini boleh menjaga kepentingan dan kemakmuran kaum Cina dan India untuk jangka panjang bila jurang prasangka semakin melebar? Untuk perniagaan ini tidak bagus. Hubungan seharian sesama rakyat Malaysia yang majmuk pun tidak bagus.“Jika DAP terlalu bersungguh dengan dokongannya kepada Parti Amanah Negara (Amanah), orang Melayu dengan segera dapat membaca bahawa dengan memecahkan undi orang Melayu, DAP sebenarnya mahu menggagalkan kemaraan Pas agar bilangan kerusi mereka yang paling besar.“Jika PAS tidak menang, adakah PAN yang akan menang jika berlaku tiga penjuru dengan UMNO? DAP pun tahu tidak mungkin. Maknanya DAP mahu UMNO yang menang,” jelasnya.
Dia berkata, pihak yang sedang cedera dengan politik rakus, gopoh dan gelojoh yang ditonjolkan oleh puak - puak DAP bukan hanya sekadar PAS tetapi turut melibatkan puak - puak PKR.
“Kini PKR pula berdepan realiti ini. Pas yang masih menghargai tahaluf siyasi dengan PKR berharap pelajaran penting ini dilalui oleh PKR dengan baik demi harapan rakyat,” ujarnya.
Tapi rasanya, PAS tak perlu nak risau sangat la sekiranya puak - puak DAPigs ni nak mem-PELACUR-kan konco - konco PKR tu demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri.

Sebab memang sejak dari dulu lagi, PKR pun buat benda yang sama, mempergunakan orang lain demi kepentingan agenda mereka apabila parti tu ditubuhkan. Diorang hanya mahu menegakkan Keadilan untuk seorang Peliwat, bukannya diorang berjuang demi rakyat!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.